Irena Parlov nije mogla sakriti suze radosnice nakon ovacija publike
Piše: Gordana Malašić Lazić On 14 tra., 2017 At 01:31 PM | Categorized As Intervju, Kazalište, Kultura | With 0 Comments

Maribor…

Irenu hvale i kritičari, koji kažu da je Irena glasovno potpuno iznenadila te da ova mlada i vitka Azucena može uistinu slaviti svoj suvereni debi

Irena Parlov

Irena ParlovIrena Parlov utjelovila je Azucenu u operi ‘Trubadur‘ Giuseppe Verdija. Premijera opere bila je 31. ožujka u Mariboru, a režiju potpisuje Filippo Tonon. Premijera je za Irenu bila jako emotivna, pa nije mogla sakriti suze radosnice kad ju je publika nagradila uzvicima oduševljenja i dugim aplauzom. Irena kaže da je uloga Azucene jedna od najzahtjevnijih mezzosopranskih uloga.
– Mislila sam da sam luda kad sam se upustila u takvu avanturu, s obzirom na to da sam za učenje uloge imala samo mjesec dana. Na probe ansambla došla sam nakon devet dana pripremanja uloge jer sam prije toga imala premijeru Madama Butterfly u kojoj sam debitirala kao Suzuki u Ljubljani, i jednostavno nisam mogla miješati Puccinija i Verdija. Da sam dobila ulogu, saznala sam možda 25 dana prije početka službenih proba. Jedna sam od rijetkih koja recimo niti prvu ariju Stride la vampa, nikada nije pjevala. Tako da mi je sve bilo novo – ispričala je operna pjevačica za portal Scena.hr. Dodaje kako je generalno mišljenje da se uloga Azucene pjeva u znatno zrelijoj životnoj dobi od njezine.

Irena Parlov

– No napravila sam malo istraživanje i većina svjetskih Azucena je baš u mojoj dobi počela pjevati ovu ulogu. Kao recimo Fiorenza Cossotto, koja je i jedna od mojih najdražih mezzosopranistica. Interesantno mi je bilo slušati njene snimke iz tog perioda i kasnije, i to zato što je kao mlada pjevala Azucenu, a poslije sve zrelija. Zato nimalo ne žalim što sam se upustila u sve ovo. Posebno sam sretna i zahvalna što je kompletna predstava naišla na veliko odobravanje publike. Ovo je bio moj debi u divnoj operi u Mariboru – naglasila je Irena. Oduševljena je ansamblom, režijom i kostimima.

Irena Parlov

– Svi smo bili jedna zaista dobra ekipa, koja je disala zajedno da napravi dobar projekt. Moje zadovoljstvo je tim veće što sam ovu ulogu spremala s jednim od najboljih naših dirigenata, Lorisom Voltolinijem i jako sam zahvalna i sretna što me prepoznao, vjerovao u mene te zbog svega što sam od njega kroz ovaj period naučila i usvojila – kazala je Irena kojoj je ovo bila treća suradnja s dirigentom Voltolinijem. Kaže da je iz svakog projekta s njim izašla bolja i spremnija za nove izazove.
Irena Parlov– Lijepo je raditi s dirigentom koji pjevaču želi dobro, diše s njim, pa i kad se naljuti i prigovori, a to čini jer zna da možeš bolje i želi to izvući iz tebe. Kao otac s djetetom. Ponekad zagalami, ali samo zato da dijete ne padne i ne udari se. To mi je najljepši dar za sav trud koji sam uložila jer sada ova uloga može dalje rasti, a i ja s njom – otkrila je Irena. Ističe da ima još puno toga što može dati u ovoj ulozi.
– A sve to dolazi s godinama jer kad dobro postaviš ovakvu ulogu u mladosti, sve ono što se bude dalje nadograđivalo na nju s godinama, čini je boljom i boljom. Iz tog razloga nisam željela u ovoj ulozi biti nešto što trenutno nisam – objasnila je. Hvale je i kritičari koji kažu da je Irena glasovno potpuno iznenadila te da ova mlada i vitka Azucena može uistinu slaviti svoj suvereni debi
– I to sam zaista bila ja. Mlada Azucena. Od svoga glasa nisam željela praviti ništa drugo jer to što treba doći, doći će samo s godinama i ne može se i ne smije umjetno dodavati – kazala je. Ireni je najveći kompliment došao od pojedinih opernih znalaca, koji su bili uvjereni da je ovu ulogu već pjevala.

Foto: Slavko Rajh

comment closed