Evanđelje P. Delbona osvojilo talijansku i švicarsku kritiku
Piše: redakcija On 12 Velj, 2016 At 04:39 PM | Categorized As Događanja, LifeStyle, Tech | With 0 Comments

Sjajne kritike…

Kao kupka života i ljubavi u XXL formatu koja jednostavno osvaja publiku, piše Le Temps

EvanđeljeNakon siječanjske premijere u kazalištu Vidy u Lausanni, izvanrednog prijema publike i kritike, predstava ‘Evanđelje‘ Pippa Delbona prikazana je jednako uspješno u glasovitome kazalištu Teatro Argentina u Rimu (19. – 31. siječnja) te potom u Teatru Storchi u Modeni (4.-7. veljače).
U nizu izvedaba talijanska je publika uz sjajne reakcije dočekala predstavu praizvedenu u Hrvatskome narodnom kazalištu u Zagrebu u prosincu 2015. godine. Riječ je o projektu nastalom u produkciji Hrvatskoga narodnog kazališta iz Zagreba i Emilia Romagna Teatro Fondazione te koprodukciji sa švicarskim kazalištem Vidy iz Lausanne, Maison de la Culture d’Amiens i belgijskim Théâtre de Liege.

Evandelje

Talijanski dnevnici Il Manifesto, Avvenire, L’Unita, Corriere dello Spettacolo nizom pozitivnih osvrta hvale ovo ‘Evanđelje prema Pippu Delbonu ili Evanđelje svjetlosti i slobode’, dok su u Švicarskoj središnje novine francuskog govornog područja Le Temps Evanđelje opisale kao ‘kupku života i ljubavi u XXL formatu koja jednostavno osvaja publiku’.
Nakon kazališta Vidy, Argentina i Storchi, Evanđelje će od 25. do 28. veljače biti izvedeno u Teatru Comunale u Bologni. Nakon toga vraća se na originalnu scenu – onu Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu, na kojoj će biti izvedeno od 9. do 12. ožujka, a potom nastavlja turneju po nizu zemalja – iduće destinacije su Rumunjska, Rusija, Poljska, Belgija, Francuska.

Evandelje

Evanđelje izvode članovi ansambla Drame i Baleta zagrebačkoga HNK: Nina Violić, Alma Prica, Mirta Zečević, Zrinka Cvitešić, Tatjana Hrvačić-Gašparac, Franjo Kuhar, Iva Mihalić, Vlasta Ramljak, Danijela Zobunđija, kao i članovi Orkestra i Zbora Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu. Osim njih u projektu sudjeluju članovi kazališne skupine Pippa Delbona.
Riječ je o refleksivnoj autorskoj predstavi s političkim i dramskim elementima, temeljenoj na autentičnom senzibilitetu Pippa Delbona. Originalnu glazbu skladao je ugledni autor Enzo Avitabile. Predstava se osvrće na one obespravljene i drugačije, ovaj put u svjetlu aktualnih društvenih problema poput egzodusa čitavih naroda koji, bježeći od ratova, tragaju za skloništem na Starome kontinentu.