Službeno predstavljena ‘Inflatable Realities’ Žižić-Kožul!
Piše: redakcija On 30 Ruj, 2015 At 11:15 AM | Categorized As LifeStyle, Tech | With 0 Comments

Zagreb…

Inflatable RealitiesSinoć je ispred Muzeja suvremene umjetnosti službeno predstavljena umjetnička instalacija ‘Inflatable Realities‘ umjetničkog tandema Žižić/Kožul. Uz Žižića/Kožula do sada su postavljeni radovi ovih umjetnika: Mrđan Bajić, Miroslaw Balka, Ivana Franke sa Petrom Miškovićem i Studiom Up, Igor Grubić, Carsten Höller i Ivan Kožarić. Među brojnim prijateljima ovog umjetničkog dvojca, bili su i: Snježana Pintarić (MSU), OKO, Edvin Liverić, Petra Braca SinkovićKurtela, Martin i Valent Sinković, Zlatan Vehabović, Damir Gamulin, Dominko Blažević i brojni drugi.
Inflatable Realities: umjetnička instalacija do sada je bila izložena u NO Galeriji Muzeja suvremene umjetnosti povodom samostalne izložbe Žižića/Kožula ‘Spektar’, kustosica Leila Topić (2014.) te u javnom prostoru Korza u Rijeci ispred Malog Salona Muzeja moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci (2015.), kustosice Ksenija Orelj i Sabina Salamon.
Nasukanu hrpu čine luftići, kolutovi i druge kupališne igračke, redom izrađene od betona. Monokromni i tvrdi materijal, u kontrastu sa svojim obličjem i očekivanjem mekoće i podatnosti, sugerira podvojenost kao ključ za razumijevanje postranzicijske realnosti. Riječ je o raskoraku između službene slike i stvarnih situacija čiji je ekvivalent prštava turistička propaganda, s jedne, te zbilja betoniranog i plastificiranog priobalja s druge strane. Napuhana priča o uključivanju u društvo prosperiteta prometnuta devedesetih godina, danas se pokazuje kao iluzija. Nešto kao slijetanje na beton kako se tko dočeka…
Inflatable RealitiesTandem Žižić-Kožul čine Damir Žižić i Kristian Kožul, koji surađuju od 2013. godine. U svom radu kontinuirano mapiraju spektar faktora post-tranzicijske stvarnosti u kojima se otkriva raskorak između ekonomsko-društvene stvarnosti i njezine prezentacije kroz različite mehanizme marketinške industrije. U svojim projektima istražuju metode, forme i sadržaje kojima marketinška industrija servira ideje sreće i prosperiteta naizgled dostupne svakom pojedincu.

Foto: Press

comment closed

>