Voće za brzo mršavljenje – 2.dio!
Piše: redakcija On 21 Stu, 2015 At 09:13 AM | Categorized As LifeStyle, Moda | With 0 Comments

Top 15…

Danas vam predstavljamo nastavak – Voće za brzo mršavljenje i još osam zdravih namirnica koje vam mogu pomoći u odluci da zdravo mršavite i održavate liniju i koje svakako treba uvrstiti u redovitu prehranu.

Marelice
MarelicaSvježe marelice mogu poslužiti kao nadzornik u reguliranju težine. Marelica je puna netopivih vlakana koja apsorbiraju vodu i pridonosi osjećaju punoće u želucu. Hranjiva vrijednost i sastav ploda mijenjaju se sušenjem ili termičkom obradom. U sastav ploda ulaze pojedini vitamini, kao ipolifenoli. Najzastupljenija kiselina u plodovima marelice je limunska kiselina.

Kokos
KokosPoboljšava metabolizam i regulira ukupnu potrošnju energije koja omogućuje osobi lakše gubljenje težine. Kokos se može najbolje iskoristiti dok je zelen jer daje zdrav mliječni napitak bogat kalijem i mineralnim sastojcima. Plod također sadrži enzime koji povećavaju metabolizam jetre. Jetra je onda u stanju regulirati šećer učinkovitije, i sprječava povećanje razine šećera u krvi koja je povezana s pretilošću. Kokos je i pun masnih kiselina srednjeg lanca koji se ne mogu pohraniti u tijelu u obliku masti, konzumirati kokos također daje osjećaj sitosti.

Šipak
ŠipakŠipak u sebi sadrži antioksidanse koji pomažu u uklanjanju toksina u tijelu. Oni smanjuju skladištenje lošeg kolesterola inače poznat kao lipoproteina niske gustoće (LDL) .Unutar ploda nalaze se jestive, slatke i sočne sjemenke koje imaju po jednu ovalnu košticu. Bogat je fosforom, kalijem, kalcijem i željezom, a sadržava i vitamin B3 (niacin), te vitamine B1, B2, B6 i B5 (pantotensku kiselinu). Mnoge su studije potvrdile, da se radi o jednom od najljekovitijih voća na svijetu, zbog blagotvornog utjecaja na kardiovaskularni, živčani i koštani sustav. Pokazalo se i da može pomoći u snižavanju krvnog tlaka i razine kolesterola. Znanstvenici smatraju, da smanjuje rizik od srčanih bolesti kod gojaznih osoba za 17 posto. Studije pokazuju, da sadrži bogatstvo antioksidansa, a povećana konzumacija povezana je s poboljšanjem kardiovaskularnog statusa.

Dinja
DinjaDinja je voće koje je bogato vitaminom A , C i B. Vitamin A je neophodan za zdrave oči , vitamin C štiti tijelo od slobodnih radikala stimulirajući bijele krvne stanice u borbi protiv infekcija. Ovo voće ima i visok sadržaj vlakana. Dinja ima jako pozitivne učinke na zdravlje organizma. Štiti organizam od kardiovaskularnih bolesti i starenja Potiče rad bubrega, te pomaže u smanjenju tjelesne težine. Zbog dosta karotena, dinja se smatra antikancerogenom hranom. Oblog od iscijeđenog soka dinje ili od naribane dinje služi za otklanjanje boli.

Papaja
PapajaPapaja sadrži enzim ‘papain’ koji potiče probavu i sprječava čir želuca. Papaje su također bogate vitaminom A i C. Uključivanjem papaje u vašu prehranu će rezultirati učinkovitom i brzom probave hrane, dakle eliminira skladištenje šećera u tijelu. Enzimi su također odgovorni u procesu probave pomažući pri razgradnji hrane i uklanjanju starih tkiva i stanica iz tijela. Ukoliko organizam sadrži niske razine enzima tada nerijetko toksična i stara tkiva ostaju u tijelu i mogu izazvati razne bolesti. Većina današnjih dijeta siromašna je enzimima zato je dijelom i ova činjenica razlog da prilikom prakticiranja nekog dijetnog režima osjećamo iscrpljenost .

Kupine
KupineKupine su pune vlakana i prepune vitamina C. Kupina ima više vlakana nego većina drugog voća. U šaci punoj kupina naći će se oko 8 grama vlakana, a u 25 grama cjelovitih žitarica, koliko se dnevno preporučuje, samo 4 grama. Osim što su dobra za probavu i održavanje težine, vlakna pomažu sniziti i održavati kolesterol. Kupine su čak deset puta bogatije antioksidansima nego rajčica ili brokula, što ih svrstava u top deset najzdravijih namirnica.

Borovnice
BorovnicaBorovnice su dobile pozornost kao ‘super hrana’ i pokazale su se kao učinkovit borac protiv masti. Konzumiranje borovnice će ne samo pomoći u mršavljenja, već će pomoći i da se eliminiraju slobodni radikali koji uzrokuju rak. Kemijski sastojci plodova borovnice su: šećer, tanini, vitamini B i C. Plod sadrži i karotin, mirtilin (mirtilin klorid) od kojeg potječe boja ploda, te albuminoid, pektin, mineralne soli, masna ulja i proteine. Plod borovnice također sadrži organske kiseline kao što su: limunska, jabučna, bezojeva, oksalna.

Naranče
Naranca, voćeNaranče su pune vitamina C koji je ključni sastojak u proizvodnji kolagena, proteina koji čuva vašu kožu i svjež izgled. Naranča ima puno fitokemikalija, koje djeluju kao antioksidansi i pomažu uklanjanju stanica karcinoma. Poboljšava rad probavnog sustava, ali može kod osjetljivih osoba izazvati tegobe, ako se previše konzumira. Odlično djeluje protiv alergija, upala i virusa. Također, pomaže radu imunološkog sustava. Znanstvena istraživanja Organizacije za znanstvena i industrijska istraživanja Commonwealtha (CSIRO) pokazuju, da jedan obrok citrusnog voća dnevno smanjuje rizik od moždanog udara za 19 posto. Narančina kora pojačava apetit, te pomaže kod nadutosti i grčeva u želucu.

Foto: 123rf

comment closed

>