HRT: Emisija Otvoreno nije pogodovala agenciji Grizli
Piše: redakcija On 6 Lip, 2016 At 05:42 PM | Categorized As Naslovnica, Vijesti | With 0 Comments

Priopćenje…

Hrvatska radiotelevizija smatra da je spominjanjem emisije Otvoreno u ovomu slučaju nanesena izravna šteta Hrvatskoj radioteleviziji i njezinu ugledu zbog čega će slijedom nalaza povjerenstva poduzeti pravne korake u cilju zaštite ugleda i časti, piše u priopćenju HRT-a

HRT, Grizli komunikacije- Povjerenstvo Hrvatske radiotelevizije osnovano radi utvrđivanja okolnosti povezanih sa slučajem agencije Grizli komunikacije obavilo je uvid u sve emisije Otvoreno u razdoblju od 28. siječnja do 2. lipnja 2016. godine odnosno od uspostavljanja sadašnje Vlade Republike Hrvatske između Domoljubne koalicije i MOST-a do izlaska dokumenata Grizli komunikacija te utvrdilo kako se ni u kojemu slučaju ne može zaključiti da su urednici emisije Otvoreno na bilo koji način pogodovali agenciji Grizli komunikacije – piše u priopćenju HRT-a.
U priopćenju dalje kažu kako je analizom emisija utvrđeno da urednici emisije Otvoreno u svakoj emisiji nastoje imati zastupljene obje strane, i vlast i oporbu te kako, ističu, nisu pozivali predstavnike MOST-a češće od predstavnika drugih strana, odnosno pozivali su ih samo u onoj mjeri u kojoj MOST sudjeluje u vlasti.
-Povjerenstvo Hrvatske radiotelevizije obavilo je uvid u raspodjelu gostiju ovisno o stranačkoj pripadnosti, odnosno pripadnosti vladajućoj koaliciji ili oporbi. Statistički podaci pokazuju da je 19,35 % sudionika (60 gostiju) bilo iz Domoljubne koalicije, 16,77 % (52 gosta) iz koalicije Hrvatska raste te 6,77 % (21 gost) iz MOST-a, dok se za neke pomoćnike ministara i slične dužnosnike nije mogla utvrditi stranačka pripadnost – naglasili su u priopćenju.
Dodaju kako je povjerenstvo također utvrdilo da se emisija Otvoreno nikad u navedenome razdoblju nije bavila temom zemljišta, trgovačkim centrom Westgate ili bilo čime povezanim s tvrtkom Braunsberger Holding ili njima suprotstavljenom tvrtkom Focus Invest (austrijska tvrtka koju Braunsberger holding optužuje da je nanijela štetu njima i državnomu proračunu Republike Hrvatske).
- Također je utvrđeno kako je ministar pravosuđa Ante Šprlje samo jednom u spomenutome razdoblju bio gostom emisije Otvoreno, i to 8. ožujka 2016. na temu stanja u pravosuđu – objasnili su u priopćenju te zaključuju:
- Hrvatska radiotelevizija smatra da je spominjanjem emisije Otvoreno te Hrvatske radiotelevizije i njezinih zaposlenika u ovomu slučaju nanesena izravna šteta Hrvatskoj radioteleviziji i njezinu ugledu zbog čega će slijedom nalaza povjerenstva poduzeti daljnje pravne korake u cilju zaštite svojega ugleda i časti.

Foto: Wiki – Ilustracija

comment closed

>