Mako: Nova kolekcija Grow – jesen/zima 2016./17
Piše: Snježana Županović On 13 Lis, 2016 At 03:15 PM | Categorized As LifeStyle, Moda, Naslovnica, Vijesti | With 0 Comments

Fotogalerija….

Snimanje kampanje za kolekciju jesen/zima 2016./17 – Grow: Modele predstavljaju glumica Ivana Gudelj i model Anamarija Lovrenčić

Mako Grow- Ove sezone osvježenje su tamno zelena, burgund i boja šljive kao i prošlo sezonske IT boje, puder i enzian ili kraljevsko plava. Kombinacija koja će obilježiti jesen je crno-bijela, koja je prisutna osim u pepita dezenu i u ostalim dezenima: kvadrati, digitalni uzorci i pruge. Mako nam osim novih dezena i boja donosi i novine u materijalima, njihovom sastavu i samoj tehnologiji izrade stavljajući pred potrošače pletiva izrađena od najkvalitetnijih sirovina; pamučne, vunene, kombinacija pletenine i single-jersey viskoze te, reciklirane materijale. Kolekcija obiluje vrlo udobnim, nosivim pletenim haljinama, suknjama, tunikama, rolkama, pelerinama, pletenim sakoima koje savršeno pristaju uz poslovne suknje i hlače tvoreći savršeni poslovni look – rekla je o kolekciji dipl. ing tekstilne tehnologije i šef tehničke pripreme i marketinga u Makou Ana Piskač-Dimitrijević.
Mako GrowTvrtka ‘Mako‘ kako je već poznato naglasak stavlja na lokalpatriotizam pa su tako i za ovu kampanju odabrani domaći lokaliteti – privatan stan i tvrtka Medvednica Osijek, IT tvrtka Inchoo koja po mnogim standardima i medijima ima najljepše uređen i projektiran ured, te stadion Nk Osijek.
Dizajnerski tim i dalje njeguje kult uspješne poslovne ženi koja zna što je kvaliteta i koja poznaje i prati trendove. Ovaj put osim iznimno talentirane glumice Ivane Gudelj, koja je već četiri sezone savršen ambasador i prezentator Makoovih modela, u ulozi zaštitnog lica i promotora Makoovih modela našla se i model Anamarija Lovrenčić.
Mako Grow- Željeli bih još najaviti da će sve zaljubljenice i poklonice naše odjeće uskoro moći uživati u našim modelima i u novoj prodavaonici u ulici Republike preko puta Sberbanke u Osijeku, otvorenje je uskoro. Stari naš dućan u Divatovoj ulici će biti pretvoren u etno dućan gdje će se prodavati pletena odjeća i dodaci inspirirani slavonskom kulturnom baštinom i odjeća za posebne prigode – rekla je o planovima tvrtke Mako Ana Piskač-Dimitrijević.
- Osim odjeće, neizostavan dio u životu svake žene su nakit, make-up i frizura. Kad naglašavate usne, sve drugo treba biti neutralno zbog što jačeg efekta. Rumenila od najsvjetlije nijanse marelice do najtamnije boje breskve apsolutni su hit sezone – kaže vlasnica studija Estera Anamarija Čabaj-Horvat, koja je zaslužna za vrhunski make-up i stalni je suradnik na Makoovim kampanjama.
Za savršenu frizuru kao i na ostalim kampanjama zaslužan je Tibor Vidaković vlasnik studija Sofija iz Osijeka koji nam je otkrio da su hit frizure ove sezone punđe, mekane lokne i lagano podignuta kosa. Kako se radi o poslovnim ženama koje su nerijetko cijeli dan na poslovnim sastancima bitno je da im frizura izgleda savršeno i za dana i za večeri, pa svi stručnjaci preporučuju ovakav look.
Prekrasni luksuzni nakit koji upotpunjuje modele djelo je osječke poduzetnice i vrlo uspješne dizajnerice nakita Vlatke Kornižek-Andrlon, također iznimno važnog partnera Makoa.
A djevojke u kampanji nose cipele Mass iz najnovije kolekcije.

Mako Grow

Da bi mogli uživati u prekrasnim modelima i kombinacijama odjeće, frizure, šminke, cipela i nakita zaslužna je Jana Damijanić iz osječkog Hadgehog perfectionsa koji su osim savršene fotografije odgovorni i za multimedijalnu aktivnost Makoa.
Dok se snimak nove kolekcije ne pojavi, uživajte u trenutnoj ponudi modela na Makoovoj stranici www.mako.hr i Facebook stranici mako d.o.o.

Foto: Press
Fotogalerija: 

comment closed

>