Zoran Mamić: Možemo napraviti ‘pomutnju’ Arsenalu!
Piše: redakcija On 15 Ruj, 2015 At 04:48 PM | Categorized As Sport, Sportske minute | With 0 Comments

Maksimir…

Zoran Mamić- Čeka nas otvorenje Lige prvaka, najljepša moguća nagrada momčadi i meni kao treneru za uloženi trud. S veseljem čekamo utakmicu, očekujemo dobru atmosferu i igru. Svjesni smo moći i snage Arsenala, ali isto tako sportski vjerujemo da s fanatičnom borbom, trkom i taktičkom disciplinom možemo napraviti ‘pomutnju’ – rekao je trener Zoran Mamić.
Dinamo sutra, 16. rujna 2015. godine, utakmicom protiv Arsenala na Maksimiru otvara Ligu prvaka. Dan uoči spektakla na konferenciju za medije su došli trener Zoran Mamić, kapetan Domagoj Antolić i vezni igrač Marko Rog.
Modri su do početka konferencije za medije prodali oko 14 tisuća ulaznica za utakmicu što je itekako dobra vijest ako se zna da prodaja uvijek najbolje ide na sam dan utakmice. Naravno, trener je iskoristio priliku i pozvao navijače na stadion.
- Očekujem popunjen stadion, dobru i pozitivnu atmosferu kakvu momčad zaslužuje. Publika je u zadnje vrijeme pokazala da stoji iza momčadi, a posebno je to važno kad momčadi ne ide – zaključio je trener Modrih Zoran Mamić.
- S nestrpljenjem čekamo utakmicu, a sretni smo i ponosni što smo dio Lige prvaka. Čeka nas momčad koja je 15 godina u vrhu europskog nogometa, ali to ne znači da ćemo se predati. Trudit ćemo se, boriti i nadamo se pozitivnom rezultatu – rekao je kapetan Domagoj Antolić, a vezni igrač Marko Rog je nadodao:
Zoran Mamić- Čeka nas jako kvalitetna ekipa, svi znamo tko je Arsenal, ali puni smo samopouzdanja. Trema? Možda malo, ali to je pozitivna trema koja će nestati čim počne utakmica.
Osvrnuo se trener Zoran i na ‘vječnog’ kolegu Wengera na klupi Arsenala:
- Imao sam ga priliku upoznati kad smo radili transfer Eduarda. On je jedan od najboljih trenera, 19 godina je trener Arsenala i radi fantastične stvari s dosta mladih igrača tako da je privilegija i iskustvo za mene biti tu gdje jesam; ponosan sam.”

Foto: Press

comment closed

>