Za ukidanje kaveznog uzgoja: Hilton Worldwide i Best Western
By redakcija On 8 svi., 2019 At 05:08 PM | Categorized As Kućni ljubimci, Ljubimci, Naslovnica, Vijesti | With 0 Comments

Varšava…

63 neprofitne organizacije pokreću revolucionarnu međunarodnu kampanju za ukidanje kaveznog uzgoja životinja protiv dvije vodeće svjetske ugostiteljske tvrtke Hilton Worldwide i Best Western

HiltonDanas su 63 velike organizacije za zaštitu životinja pokrenule revolucionarnu globalnu kampanju pozivajući hotele Hilton Worldwide (Hilton) i Best Western International Inc (Best Western) da počnu slijediti industrijski standard i obvežu se na korištenje jaja u svojim restoranima isključivo s farmi na kojima se kokoši ne uzgajaju u okrutnom kaveznom uzgoju.
Zašto se radi kampanja?
I Hilton i Best Western zaostaju po pitanju industrijskog standarda i nisu dali prisegu za dobrobit životinja, odnosno ne slijede pokret za oslobođenje kokoši iz kaveza, kao što je to učinio velik broj ostalih hotela i tvrtki. Iako je ukidanje kaveznog uzgoja životinja postao novi globalni standard, obje ove ugostiteljske tvrtke nastavljaju podržavati ekstremnu okrutnost prema životinjama opskrbljujući se u svojim globalnim lancima jajima poteklima iz kaveznog uzgoja.
Hilton je poznati lanac hotela i odmarališta samoproglašen kao “vođa gostoprimstva”. Za neke od svojih brendova u samo 19 od 106 zemalja u kojima posluju, prisegnuli su koristiti jaja iz nekaveznog uzgoja kokoši. Međutim, nisu ispunili svoje obećanje već je ono ostalo samo na papiru. U međuvremenu su i odbili proširiti prisegu na globalnoj razini.
Best WesternBest Western lanac hotela broji preko 4.200 hotela i odmarališta kroz čak 13 svjetskih brendova i ponosi se time što je „globalna obitelj hotela“. Nalazi se u više od 100 zemalja, a samo u Francuskoj su nakon lobiranja aktivista udruge za zaštitu životinja dali prisegu za korištenje jaja iz nekaveznog uzgoja u samo jednoj ustanovi.
Ovu međunarodnu kampanju vode organizacije koje su članice Open Wing Alliance-a, globalne koalicije ujedinjene s ciljem okončavanja zlostavljanja kokoši na farmama diljem svijeta. Ova globalna kampanja za ne-kavezni uzgoj kokoši prva je takve vrste koja istodobno cilja na dvije tvrtke, udruživši snage 63 vrlo utjecajne organizacije za zaštitu životinja.
– Kao svjetski lideri u ugostiteljskoj industriji, Hilton Worldwide i Best Western International, Inc. imaju odgovornost pridržavati se globalnih standarda dobrobiti životinja koje su već uspostavili drugi lanci hotela, uključujući velika svjetska imena poput Marriott International, AccorHotels, Hyatt i InterContinental Hotels Group – izjavila je Alexandria Beck, direktorica Open wing alliance-a.
– Uvjereni smo da će obje tvrtke učiniti pravu stvar – saslušati molbu tisuća aktivista i ujedno i njihovih potrošača koje zastupaju 63 organizacije članice naše koalicije.
U čemu je problem?
Jaja s kojima se opskrbljuju navedeni hoteli dolaze s farmi koje kokoši ograničavaju i sputavaju držeći ih cijeli život u malenim, prljavim kavezima, a njihov prostor za kretanje ekvivalentan je veličini A4 papira. U kavezima kokoši nisu u mogućnosti obavljati osnovne životne funkcije i njima prirodna ponašanja, kao što su npr. polaganje jaja u gnijezda, kupanje u prašini i sl, a nisu u mogućnosti niti raširiti krila. Kokoši iz kaveznog uzgoja nikada neće osjetiti toplinu sunca ili svježinu trave pod svojim nogama. Nije rijetka situacija da im dijelovi tijela zapnu među rešetkama kaveza, što u većini slučajeva rezultira lomovima ili slomljenim kostima, raznim deformitetima i gubitkom perja. Neke kokoši, zbog iscrpljenosti ili nesposobnosti kretanja, bivaju gažene do smrti.
Ima li napretka?
Preko 1500 tvrtki u svijetu rekli su ne kavezima, a zahtjevi potrošača za zabranu kaveza sve su glasniji i sve ih je više. Neke od najvećih svjetskih tvrtki odlučile su se , na globalnom nivou, obvezati na beskavezno poslovanje – svjetske tvrtke poput Marriott International, Accor Hotels, InterContinental Hotels Group, Carnival Corporation, Norwegian Cruise Lines, Getaneral Mills, Unilever, Nestle, Lidl, Aldi, Aramark, Sodexo, and Compass Group. Hilton i Best Western nisu se priključili ovome pokretu podizanja standarda zaštite životinja. Nevjerojatno je kako su, na primjer, mnogi američki zatvori i mnogi mali fast-food lanci odlučili poslovati bez jaja iz kaveza, dok jedni od najuglednijih hotelskih imena to i dalje odbijaju.
Što slijedi?
Open Wing Alliance lansira ovu kampanju dvjema Change.org peticijama, akcijama na društvenim mrežama i oglasima, a mogu se pratiti preko hashtagova #HiltonHorrors i #Best Western Cruelty. Tisuće aktivista iz cijeloga svijeta sudjelovat će u protestima, lokalnim akcijama i online akcijama tražeći od Hiltona i Best Westerna da budu cage-free.

Foto: Press

comment closed