Kampanja…
Lijepa Kristina Bralo kaže da na svojoj seksi guzi svakodnevno radi u teretani i samouvjereno tvrdi da kad nosi jeans i Kim Khardashian pada u drugi plan
– Drago mi je da sam upravo za Europu 92 snimila novu kampanju jer je ona jedna od mojih najdražih modnih kompanija, a njihov jeans mi stoji poput druge kože. Posebno ističe moju seksi guzu na kojoj svakodnevno radim u teretani. Kad nosim njihov jeans i Kim Kardashian pada u drugi plan – rekla je kroz smijeh Kristina Bralo za portal Scena.hr.
Jedna od najvećih hrvatskih multibrand trgovina odjeće, Europa 92, snimila je novu kampanju za LTB jeans za novu sezonu. U glavnim ulogama su dvije prekrasne djevojke – zanosna plavuša Kristina Bralo, jedna od sedam najljepših žena svijeta te Petra Orlić.
Između dvije vatrene školarke našao se model Karlo Makarun u ulozi buntovnika i školskog zavodnika, a za čiju se naklonost bore Petra i Kristina, odjeveni u trendi LTB jeans.
Kristina dodaje da joj je na snimanju bilo prezabavno. Kaže da ju je snimanje vratilo u školske klupe.
– Bilo je pravo osvježenje nakon svih ostalih snimanja u kojim bih uvijek bila s minimalno krpica na sebi – otkrila je lijepa Kristina koja tvrdi da je uvijek bila odlična učenica. Krstina ističe da je baš kao i u kampanji bila prava zavodnica u školi za kojom su pucala mnoga tinejdžerska srca. Kristini ovo nije prvi put da je radila s Nevenom, a što ju posebno veseli.
– S njime je uvijek zabavno raditi i znam da će snimanje biti uvijek profesionalno odrađeno – zaključuje seksi Kristina.
Kampanja je u potpunosti snimljena u produkciji kreativnog tima Europe 92, a cijelim snimanjem je koordinirao Neven Ciganović kojem je to bilo vatreno krštenje na funkciji Image Coordinatora Europe 92. Kampanja je izašla koncem mjeseca rujna, a fashion LTB artikli mogu se već danas pronaći u svim trgovinama Europe 92 i na webshopu www.europa92.hr.
Foto: Promo