Volimo TV…
Nova TV pridružuje se obilježavanju Svjetskog dana televizije koji ove godine stavlja fokus na mlađe gledatelje. Mlađi gledatelji su glavni fokus ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog dana televizije, koji se održava 21. studenoga 2015. godine prema odluci Ujedinjenih naroda iz 1996. godine. Europska radiodifuzijska unija (EBU), Udruga komercijalnih televizija u Europi (ACT) i Udruga EGTA iz Bruxellesa ovom će prigodom još jednom, po treći puta zaredom, udružiti snage kako bi proslavili ovaj dan. Nova TV, najgledanija televizija u Hrvatskoj također se pridružuje televizijskim postajama diljem svijeta u obilježavanju Svjetskog dana televizije. Na Novoj TV i specijaliziranom kanalu Doma TV gledatelji tako imaju priliku pogledati i video spot u trajanju od 30 sekundi koji ističe ulogu televizije u životima mladih, a 21. studenoga spot će biti prikazan i na televizijskim kanalima diljem Europe, Azije, Kanade, SAD-a i Australije.
U videu je dočaran način na koji mladi gledatelji diljem svijeta u današnje vrijeme gledaju sadržaje na različitim uređajima, uključujući mobitele i tablete. Oni na video klipu prstima formiraju oblik srca – time se izražava poruka Svjetskog dana televizije, koja glasi: ‘Volimo TV’ (‘We Love TV’). Pokazuje se da je televizija popularna među mladim gledateljima – oni koji imaju 15 do 24 godine i žive u Europi, u prosjeku gledaju 2,11 sati* televizijskog sadržaja na dan. Čak 94,5% tog vremena provode gledajući sadržaje koji se prenose uživo.
Kako bi proslavili vlastitu ljubav prema televiziji, gledatelji su pozvani da na društvenim mrežama 21. studenoga koriste hashtag oznaku #WeloveTV i #WorldTVDay.
Glavna direktorica Europske radiodifuzijske unije Ingrid Deltenre izjavila je da je ova obljetnica pravovremeni podsjetnik na zlatno doba televizije u kojemu živimo.
– Danas se proizvodi TV sadržaj u većoj količini i boljoj kvaliteti nego ikad prije. Kao potrošači, imamo mogućnost odabrati mnogo više načina na koje možemo uživati u programima, s obzirom na to da su nam dostupni gdje god i kad god poželimo. Ovogodišnja tema je ključna za našu industriju. Potrebni su nam svježi, mladi talenti s kojima možemo surađivati i od kojih možemo nešto naučiti kako bismo u budućnosti dodatno dobili na važnosti. Drago mi je vidjeti da je toliko partnera iz cijeloga svijeta još jednom udružilo snage s ciljem slavljenja medija koji je uspio ostati relevantan tako što se nebrojeno mnogo puta obnovio iz temelja.“
Foto: Press