Hrvatska…
– HAVC je pokrenuo projekt s namjerom da se publika pozove natrag u kino uz potrebite mjere opreza, a uz program hrvatskih filmskih uspješnica. U suradnji s audiovizualnom zajednicom angažirali smo poznate autore koji su osmislili kreativnu kampanju pod nazivom Povratak u kino!- rekao je Chris Marcich, ravnatelj HAVCa.
HAVC u suradnji s audiovizualnom zajednicom najavljuje veliku nacionalnu kampanju hrvatskog filma kroz seriju filmskih spotova kakve nismo još vidjeli u hrvatskoj kinematografiji.
Pandemija je u kratkom vremenu promijenila filmsku industriju. Velika kina su bila prisiljena zatvoriti svoja vrata, a nacionalna Mreža neovisnih kinoprikazivača doživjela je dramatičan pad gledanosti uz nedostatak filmova. Tako se vrijeme koje smo provodili u kinima pokušalo nadoknaditi virtualnim sadržajima i besplatnim filmovima koji su u rekordnom vremenu iznikli u krizi koja nas je zadesila. Ipak, u isto vrijeme, samoizolacija je na neki način samo podsjetila kako je svakodnevicu bez živog oblika konzumiranja umjetnosti nepodnošljivo zamisliti, a kamoli živjeti.
Nacionalna medijska kampanja koja počinje 20. kolovoza i poziva na povratak u kina, osmišljena je kroz seriju imaginarnih filmskih najava nastalih interpretacijom sedam filmskih naslova. Domaća filmska industrija kroz ovu akciju želi nam poručiti kako snaga sedme umjetnosti, raskoš filmske mašte i njezina opaka istinitost ne mogu nestati. Teško je nadomjestiti čaroliju filmske dvorane. Veliki filmovi nisu napravljeni za prikazivanje na džepnim telefonima.
Foto: Press