Robert Sever kolekcijom slavi ljubav i slobodu
By redakcija On 20 lip., 2020 At 10:06 AM | Categorized As LifeStyle, Moda, Naslovnica, Reportaže, Vijesti | With 0 Comments

Nova kampanja…

Kolekciju smo počeli stvarati u veljači ove godine, rekao je Robert Sever

Robert Sever– Iako uvijek imam jasnu ideju što i kako ću fotografirati, uvijek volim sa svojim timom, a posebno s manekenkama, mojim muzama, stvarati vizualnu priču koja nadilazi okvire vremena. Ovog puta jednostavno smo se prepustili iskustvu i stvorili kampanju s puno ljubavi i puno slobode baš kako poručuje i ime kolekcije – rekao je Robert Sever.
Robert Sever na 30. jubilarnom Bipa FASHION.HR-u predstavit će svoju novu kolekciju naziva ELEFTHERIA, koji dolazi od grčke riječi sloboda. Upravo to je dominantni osjećaj i poruka njegove nove kampanje koju je snimao sam dizajner u prekrasnom morskom okruženju.
– Kolekciju smo počeli stvarati u veljači ove godine, već tada maštajući o toplim bezbrižnim danima koje volimo kada dođe ljeto. Upravo fantazija o slobodi, ležernosti i prepuštanju slobodi uživanja bile su osnovne smjernice kreativnog stvaranja kolekcije – ističe dizajner Robert Sever.
Robert SeverKao i uvijek, Robert Sever je osmislio raskošnu kolekciju s čak 50 total lookova, a vizualno se poigrao različitim temama i inspiracijama – od boja Afrike, meksičkog folklora, plavetnila Mediterana te antičkih motiva iz stare Grčke. Cijela kolekcija, svaki odjevni predmet kao i modni dodaci jasan su pokazatelj RS estetike koja je uvijek izrazito ženstvena, suvremena i jednostavna za nošenje. Pri izboru materijala dizajner se uvijek povodi željom da se žene u njegovoj Robert Severodjeći osjećaju posebno i udobno pa je tako za ovo ljeto izabrao kombinacije pamuka, lana, viskoze, pamučne ručno kačkane slavonske čipke te lepršave chiffone. Kolekcija je oplemenjena nakitom i krunama od staklenih kristala i poludragog kamenja koje izrađuje Slobodan Velicki, a za torbe je ovaj put bila zadužena Vlatka Hlišć sa svojim brandom “Knot why not” koja je makrame tehnikom isplela torbe od traper traka, i od pamučno-viskozne špage, koje se savršeno uklapaju u senzualan i blago boho stil kolekcije.
Ova je kampanja posebna, ne samo po poruci koju šalje, nego i po broju vizuala. Dizajner u potpunosti izlazi iz okvira te je za potrebe kampanje snimio svih 50 lookova prezentirajući ih u 25 sjajnih vizuala. Kampanja je snimana na lokacijama malog dalmatinskog sela Šilježetarica. Idiličan morski krajolik zajedno s Velebitom i Paklenicom postali su savršena kulisa za ovu kampanju kojom Sever želi prikazati snagu, slobodu i hrabrost žena koje su njegova vječna inspiracija.
Robert Sever svoju će novu kolekciju predstaviti u sklopu 30. sezone Bipa FASHION.HR-a koji će se održati od 2. do 4. srpnja u Parku skulptura Zagrebačke Gliptoteke.

Fotografije: Robert Sever
Produkcija: Slobodan Velicki
Modeli i make up: Iva Marušić i Ana Stanković -Talia models

Foto: Press

comment closed