Europska kampanja….
Kampanja Time to Move u listopadu će mlade diljem Europe informirati o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja
Velika europska kampanja Time to move održat će se u listopadu u svim zemljama članicama Europske unije, a u Hrvatskoj će se u sklopu kampanje od 1. do 31. listopada održati raznovrsni događaji u više od 20 gradova. Kampanja se održava 3. godinu zaredom sa svrhom poticanja mladih na mobilnost, odnosno informiranja o mogućnostima za volontiranje, stažiranje, studiranje i putovanje u Europi i izvan nje, u organizaciji Eurodeska, informacijske mreže Europske komisije koja mladima pruža informacije o njihovim mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani.
Glavni je cilj kampanje doprijeti do mladih osoba, prvenstveno u manjim sredinama, kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada kako bi uz pomoć nekog od programa lakše pronašli svoje mjesto u društvu.
Među događanjima koja će se održati tijekom listopada su, primjerice, radionica izrade životopisa i Party Crashing na brucošijadama u Rijeci, Buvljak s europskih putovanja u Zagrebu, Živa knjižnica u Hrvatskoj Kostajnici na kojoj će ljudi „glumiti“ knjige, u Slavonskom Brodu mladi će razmjenjivati svoja prva europska iskustva u sklopu manifestacije „Kako mi je bilo prvi put“, a u Splitu će se održati Međunarodna večera. Jednomjesečna kampanja Time to move u Hrvatskoj će završiti 31. listopada Međunarodnom noći vještica u Petrinji.
Foto: Press