Boudoir Spell to Sell: Nova kolekcija
Piše: redakcija On 8 sij., 2018 At 01:06 PM | Categorized As LifeStyle, Moda, Naslovnica, Reportaže, Vijesti | With 0 Comments

Zagreb…

Boudoir Couture kolekcija “Spell to Sell”, genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić

BoudoirSestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.
Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s pret a porter kolekcijom u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell.
Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u Hrvatskoj ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe Boudoirga u dio svog kreativnog procesa.
Boudoir Couture kolekcija “Spell to Sell”, genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković (make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).

Foto: Press

comment closed