Pula…
– Rješenje polazište pronalazi u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama u Hrvatskoj i samim time je doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji, obzirom se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. Točnije, ekranu veličine 19,10×8,90 m. Stoga su formati oglasnih površina odabrani kao alat koji korisniku direktno sugerira veličinu filmskog ekrana. U kampanji svaka oglasna površina tako prenosi tek fragment slike i komunicira nam koliko je puta površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila cjelovita slika te dostigla snaga i veličina filmskog ekrana u Areni. A što će se dogoditi kad se slika jednom otvori u potpunosti, a to je moguće dakako samo na ekranu u Areni, za to pričekajmo otvorenje samog festivala – istaknuli su autori kampanje.
U srijedu, 8. ožujka, u foajeu Kina Valli, održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 64. Pulskog filmskog festivala. Javnosti se uvodno obratila Nataša Šimunov, voditeljica odjela produkcije ovogodišnjeg Festivala i JU Pula Film Festival, te autori kampanje za 2017. godinu Sean Poropat i Jelena Fiškuš. Konferenciji je prisustvovao i pročelnik Odjela za kulturu Istarske županije gospodin Vladimir Torbica, direktorica Turističke zajednice Pule Sanja Cinkopan Korotaj, gospodin Igor Škatar direktor Pulaprometa d.o.o. i ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festival, Gordana Restović.
Voditeljica produkcije iskoristila je priliku i pozvala sve goste, medije i publiku na ovogodišnji 64. Pulski filmski festival koji će se održati od 15. do 22. srpnja.
Foto: Press