fbpx

KHL Medveščak: ‘Pokažite im put’!

Kampanja…

Pokažite im putNakon nekoliko edukativnih kampanja kojima je pažnja bila posvećena odraslim osobama, hokejaši zagrebačkog KHL Medveščak ovaj put odlučili su se uključiti u kampanju ‘Pokažite im put’ koju je pokrenuo klupski partner Carlsberg Croatia, a s ciljem prevencije maloljetničke konzumacije alkohola. Ovom kampanjom Carlsberg Croatia i KHL Medveščak Zagreb, žele skrenuti pažnju javnosti na sve učestaliju konzumaciju alkohola maloljetnih osoba s jasnim ciljem edukacije i stručnog savjetovanja roditelja o važnosti njihove uloge u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola .
Istraživanje provedeno u sklopu kampanje ‘Pokažite im put’, pokazalo je da 43% roditelja ima problema kada pokušavaju razgovarati s djecom o alkoholu, a njih čak 95% želi više informacija i savjeta o prevenciji maloljetničke konzumacije. Rezultati istraživanja pokazuju i da je, prema riječima roditelja, čak 32% djece od 9 do 13 godina probalo alkohol te da je 70% roditelja izrazito zabrinuto zbog mogućih posljedica maloljetničke konzumacije alkohola.
– Problem maloljetničke konzumacije alkohola postaje sve ozbiljniji i nužno je na vrijeme reagirati i spriječiti ga. Vjerujem kako mi igrači, ali i cijeli klub, možemo poslati jasnu poruku o ovom problemu i biti svojevrsna potpora svim roditeljima koji se suočavaju s činjenicom da im maloljetna djeca konzumiraju alkohol. U edukativnom priručniku kampanje ‘Pokažite im put’ roditelji će naći mnoštvo vrijednih savjeta stručnjaka o tome kako najbolje razgovarati sa svojom djecom o ovom problemu i djelovati preventivno. Priručnik je moguće preuzeti na web stranicama našeg partnera u ovome projektu Carlsberga i Pana te na stranicama Medveščaka – rekao je golman Medveščaka Mark Dekanich, koji je zajedno sa suigračem Mark Katicem, podržao ovaj projekt.
Kampanjom ‘Pokažite im put’, Medveščak u suradnji s partnerima, želi istaknuti važnosti prevencije maloljetničke konzumacije alkohola, naravno uz podršku stručnjaka pa stoga edukativni priručnik za roditelje potpisuje prof. pedagogije Marija Sučić Vojnović, školski pedagog. Čak 60 % djece koja počnu piti alkohol prije trinaeste  godine razviju ovisnost o njemu. Ključ prevencije leži u razgovoru i povjerenju kojeg roditelji izgrade sa svojom djecom.
– U sklopu našeg programa društvene odgovornosti aktivno radimo na podizanju svijesti o odgovornoj konzumaciji piva isključivo od strane odraslih. Kampanja ‘Pokažite im put’ jedna je u nizu takvih aktivnosti kojim nastojimo dati svoj doprinos i biti dio rješenja. Vjerujemo da, zajedno s KHL Medveščak, našim partnerom u ovom projektu, možemo napraviti pozitivne pomake u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola – rekao je Martin Best, direktor marketinga Carlsberga Croatia.

Foto: Press Scena.hr