fbpx

Sopranistica Kristina Kolar na gala koncertu!

Rijeka…

Medijski pokrovitelj Scena.hr

Kristina KolarU subotu, 31. siječnja 2015. godine u 20,00 sati na programu HNK Ivana pl. Zajca je gala koncert na kojem će nastupiti sopranistica Kristina Kolar, riječka primadona i hrvatska operna zvijezda. Uz orkestar i zbor Opere HNK Ivana pl. Zajca, a pod dirigentskim vodstvom glasovitog maestra Nikše Bareze, uz Kristinu Kolar nastupit će i njeni gosti: tenor Žiga Kasagić, bariton Robert Kolar te bas Siniša Štork.
Svojim sugrađanima i vjernoj publici koja je prati od početaka njene, danas blistave karijere, Kristina Kolar ovoga puta će se predstaviti programom koji je istodobno atraktivan i pjevački zahtjevan, a na kojem će se naći i arije kojim je Kristina osvajala ne samo riječku i hrvatsku, već i svjetsku opernu publiku, poput ‘Qui Radames verra.. O patria mia’, arije Aide iz istoimene Verdijeve opere.
Kristina KolarPodsjetimo, protekla je, 2014. godina za nju bila  iznimno uspješna. Kristina Kolar godinu je započela u Operi u Freiburgu, u Njemačkoj. Potom je, osim u Rijeci, pjevala u Zagrebu, Ljubljani, Mariboru i Splitu. Na Splitskom je ljetu, kao uostalom ranije u Rijeci i Zagrebu,  s velikim uspjehom pjevala Aidu, a istom je ulogom oduševljavala publiku u Japanu na jednomjesečnoj turneji s mariborskom Operom.
Osim arije Verdijeve Aide, Kristina Kolar izvest će i znamenite arije drugih heroina operne literature poput Bellinijeve Norme (arija ‘Casta Diva’), Puccinijevih Madame Butterfly (duet ‘Vogliatemi bene’) i Turandot (arija ‘In questa Reggia’), Verdijeve Leonore iz ‘Moći sudbine’ (arija ‘In questa Reggia’), Giordanove Maddalene de Coigny iz opere ‘Andrea Chenier’ (arija ‘La mamma morta’), a otpjevat će i ‘Ave Maria’ Pietra Mascagnija.
“U njezinu glasu i zatvorenih očiju mogli ste doživjeti svaku Aidinu emociju”; “Kristina Kolar bila je Floria Tosca kakvu se samo može poželjeti!”; “Sve je očarala sopranistica Kristina Kolar, duboko se glumački i emotivno spojivši s ulogom”, “Belkantistički razrađenih fraza, sigurne pjevačke tehnike i s finim osjećajem za glazbeni protok, dala je produhovljene kreacije”; “Savršenih visina, sjajno izrađene dinamike, mekih zapjeva i upečatljivih izvedbi arija”. Tako su o kreacijama Kristine Kolar, eminentne predstavnice mlađe generacije hrvatskih opernih pjevača pisali kritičari tijekom prošle godine.
Podsjetimo, solo pjevanje studirala je u Zagrebu u klasi prof. Ljiljane Molnar – Talajić, a diplomirala u klasi Zdenke Žabčić Hesky, te zbog odličnog uspjeha predložena za rektorovu nagradu.
Usavršavala se u Milanu na Accademia Lirica del Rotary Internacional, u klasi maestra Giuseppea Montanarija. Kao solistica ostvarila je uloge u nizu glazbeno-scenskih djela repertoara opere od kojih treba izdvojiti: Nabucco (Abigaille), Aida (Aida), Tosca (Tosca), Carmen  (Carmen), La Gioconda (Laura), Cosi fan tutte (Dorabella), Cavalleria rusticana (Santuzza), Adriana Lecuvreur (Principessa), La forza del destino (Preziosilla), Hamlet (Kraljica Gertrude)…
Ulogu Aide odpjevala preko dvadeset puta i to na turneji 2014. u Japanu (Tokyo-Orchard Hall, Nerima, Fukuoka, Maebashi, Hachioji) zatim Mariboru, Zagrebu, Splitu, Rijeci. Redovita je gošća svih hrvatskih opernih kuća i redovito nastupa u Sloveniji i Njemačkoj. Osim opernog ima veliki koncertni repertoar i bavi se izvođenjem duhovne glazbe.
Dobitnica je najviše strukovne nagrade Hrvatskog društva glazbenih umjetnika Nagrade ‘Milka Trnina’ za ulogu  Santuzze u ambijentalnoj izvedbi opere ‘Cavalleria rusticana’ 2010. godine i Nagradu hrvatskog glumišta za ulogu Mettele u Offenbachovoj opereti ‘Pariški život’.
Snimila je tri nosača zvuka sakralne glazbe.

Foto: Press