Marketinška oružarnica…
Autorica knjige otkrila je nove činjenice o znanstvenim istraživanjima na polju neuromarketinga kao i manipulacije kojima samo izloženi od strane raznih kompanija, a u svrhu bolje prodaje proizvoda
U Narodnom sveučilištu Dubrava u Zagrebu, 16. lipnja, održana je svečana promocija prve knjige o neuromarketingu ‘Marketinška oružarnica‘, autorice Hedde Martine Šole, M. Econ, stalne sudske vještakinje za marketing, profesorice na nekoliko privatnih fakulteta u Hrvatskoj te međunarodno priznate stručnjakinje za marketing u RH (Hübners Who is Who in Croatia in 2015).
Na promociji se okupilo puno uglednika i to: sveučilišnih profesora, sudaca, odvjetnika, liječnika, biznismena i studenata, dok su knjigu predstavili: direktorica Turističke zajednice Grada Novalje, Marina Šćiran Rizner, prodekan Sveučilišta Libertas, prof.dr.sc. Davor Perkov, prodekanica Veleučilišta Baltazar, dr.sc. Ana Skledar Matijević, prof.v.š. i prodekan Fakulteta društvenih znanosti Sveučilišta Hercegovina iz Mostara, prof.dr.sc. Stanislav Nakić.
Na promociji je bila i Miss Supranational Petra Bojić te vlasnica licence tog izbora ljepote, Sanja Bjedov Popović, a voditeljica programa bila je bila Paula Jelinek.
Autorica knjige je otkrila nove činjenice o znanstvenim istraživanjima na polju neuromarketinga kao i manipulacije kojima samo svakodnevno izloženi od strane raznih kompanija u svrhu bolje prodaje proizvoda, a da toga nismo niti svjesni. Hedda Martina kaže da je neuromarketing mlada disciplina, odnosno sklopljen brak između marketinga i neuroznanosti te daje odgovore na pitanja kako najbolje približiti određeni brend potrošaču. Autorica tvrdi da tradicionalne marketinške tehnike ne mogu dati odgovore na ta pitanja. Hedda Martina se osvrnula i na istraživanje koje je radio Daimler – Chrysler kako bi istražio mozak potrošača koji kupuju njihove automobile, pa kaže da od svih automobila, a bilo ih je 66 (među njima i Ferrari), pobijedio je Mini Cooper. Neuromarketinškom analizom je utvrđeno, ističe autorica, da ispitanici kad vide Mini Cooper imaju najopuštenije lice i zapravo vide: ‘Bambi na 4 kotača’. Autorica knjige objasnila je kako je još davno dokazano u marketingu da dječja lica imaju snažan utjecaj na naš mozak, dok je neuromarketing otišao korak dalje i došao do zanimljivih podataka koji svima mogu koristiti u daljnjem poslovanju i osnaživanju ili razvoju njihovog branda.
Foto: Tomislav Beroš – Press