Nova kampanja…
Nova kolekcija poznatog dizajnerskog brenda predstavlja luksuzne i sofisticirane torbe u kampanji koja prikazuje torbu kao objekt žudnje
– Ideja je bila prikazati torbu kao objekt žudnje koji gotovo da postaje fetiš, što torbica za mnoge žene i je. Ove sezone u Karli predstavljamo vrlo luksuzne i sofisticirane torbe čije nas predivne, duboke boje vizuala uvode u blagdansko vrijeme te sugeriraju naše torbice kao idealan poklon koji bi svaka žena voljela dobiti i imati. Naša suradnja s Karlom je već tradicija te uživamo u izradi ovih posebnih divnih izdanja naših torbica – rekao je Robert Sever.
Tradicionalno Robert Sever brend predstavlja kampanju za liniju torbi, a radi se o već poznatim modelima torbi, ‘Marija’, ‘Karla’ i ‘Gala’, koje u novom ruhu odaju refiniranost i bezvremensku sofisticiranost, a to je izuzetno bitna dizajnerska crta Robert Sever brenda. Nova kolekcija apsolutno oduzima dah, te nas uvodi u luksuz blagdana koji su pred nama. Zaštitno lice kuće Robert Sever, predivna Iva Marušić, ponovo je transformirana, ovoga puta u glamuroznu divu koja evocira zvijezde starog Hollywooda. Vizualna priča inspirirana je fimskim referencama, od film noira pa sve do estetike Davida Lyncha, u kombinaciji sa pin up fotografijama iz četrdesetih, ali napravljenih kroz suvremenu prizmu. Torbe su napravljene od izuzetno luksuznih koža s otiskom reptila, posebno su dizajnirane i impregnirane da bi nošenjem još više dobivale na patinastom izgledu. Boje su pomno birane u širokoj paleti od puder roskaste do bordo crvene. Torbe su u kombinaciji boja ili jednobobojne, ukrašene dekorativnim kristalima od stakla, te zlatnim metalnim elementima kako bi dodatno naglasile rafiniranost i luksuz ovih artikala.
Kreativni tim iza ovog projekta su fotograf Marko Grubišić, make up artist Saša Joković, styling i kosu potpisuje Robert Sever, asistent je Slobodan Velicki, a model, već tradicionalno zaštitno lice kuće Robert Sever – Iva Marušić iz Talia models.
Foto: Promo