fbpx

The Socialized Club stigao u Zagreb

The Socialized Club: inovativna digital platforma

Ovih dana je u pomalo tajnovitoj atmosferi održano predstavljanje aplikacije The Socialized Club, inovativne digitalne platforme.

Digitalnu revoluciju predvodi autorica Nives Brkan, stručnjakinja za digitalni marketing.  Aplikacija mijenja pravila igre u digitalnom marketingu, spajajući influencere i poslovne korisnike bez klasičnih financijskih transakcija.

Događanje je održano u prostoru Secret place,  lokaciji koja još skriva svoju buduću priču. Među brojnim uzvanicima koji su svojim dolaskom podržali lansiranje platforme našla su se neka od najzvučnijih imena na društvenim mrežama.

Prisutnost poznatih lica kao što su Jelena Perić, Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ismail Hadžić, Martina Filić, Ivan Šarić, Martina Vuletić, Marko Milun, Lucija Lugomer, Pave Elez, Ivana Mišković, Lara Vukušić, Mia Miškulin, Petra Meštrić i Nika Pavičić,  jasno je pokazala da se oko aplikacije već stvara moćna digitalna zajednica.

The Socialized Club predstavlja novu filozofiju promocije – iskustvo se nudi u zamjenu za autentičan sadržaj, a vidljivost postaje rezultat organskog, dvosmjernog odnosa između kreatora sadržaja i brendova.

Aplikacija je razvijena kako bi odgovorila na potrebe suvremenih digitalnih korisnika – od etabliranih influencera i mikro kreatora do ugostiteljskih, turističkih, beauty i fitness brendova, ali i svih drugih uslužnih djelatnosti koje žele ojačati svoju prisutnost na društvenim mrežama.

U aplikaciji se influenceri besplatno prijavljuju na događaje i ponude – od gourmet ručkova i beauty tretmana do boravka u vrhunskim hotelima, a zauzvrat objavljuju sadržaj koji autentično prenosi doživljaj i brend poslovnog korisnika. Biznisi mogu birati između standardne pretplate za pristup širokoj bazi kreatora ili exclusive paketa, koji omogućuje ciljano pozivanje influencera prema željenim kategorijama.

Kako je otkrila osnivačica platforme, Nives Brkan, The Socialized Club nije nastao preko noći – iza njega stoje godine promatranja, istraživanja i osluškivanja potreba obje strane, prisutne na digitalnom tržištu.

– Odrasla sam uz društvene mreže i već niz godina surađujem s influencerima. Oduvijek me fasciniralo kako se na njima gradi zajedništvo. Ova platforma nastala je iz osobne želje da digitalne suradnje učinimo iskrenim, jednostavnim i dostupnim svima koji dijele strast prema onome što rade – poručila je.

Na lansiranju aplikacije The Socialized Club svi prisutni dali su podršku humanitarnoj akciji za obnovu trošne kuće u kojoj žive baka i djed koji odgajaju četvero unučadi. Bruno Lerotić i njegov tim nastoje prikupiti 60.000 eura u roku od mjesec dana, jer bez obnove kuće djeca će biti izdvojena iz obitelji. Ova akcija pokazuje kako digitalna zajednica može postati prava snaga solidarnosti, jer svi mogu pomoći dijeljenjem informacija ili donacijama.

Atmosfera na događaju bila je sjajna. Gosti su se družili uz pomno izabranu ponudu koktela i slasnih zalogaja. Vrhunac večeri bio je par koji je svojom energijom “zapalio” prostor Secret placea plešući među oduševljenim uzvanicima. Ako je suditi prema pažnji koja je posvećena svakom detalju ovog događaja, The Socialized Club mogao bi postati sjajan alat za buduće korisnike.

Foto: Press – Bojan Zibar i John Pavlish