fbpx

Toni Rico: “Živjela radnička klasa, sport, kultura i obrazovanje!”

Toni Rico, Made in Yugoslavia (2)Teško je povjerovati kako Toni Rico, jedini domaći dizajner koji stvara isključivo mušku modu, ove godine slavi 10. godišnjicu svoje marke Rico. Veliki jubilej odlučio je proslaviti na Dreft Fashion Weeku Zagreb – spektakularno, baš kako smo od njega i navikli.  Retrospektivna revija pod nazivom ‘Made in Yugoslavia’ s asocijacijom  na  bolja  vremena  imati će  sve karakteristike  njegovih  prijašnjih  revija:  zabavu,  vrhunski krojenu odjeću i enfante terriblea Tonija da režira vlastitu modnu predstavu.

Toni Rico, Made in Yugoslavia (3)Novu van-sezonsku kolekciju s detaljima svih njegovih prijašnjih radova prati i kampanja koja je snimljena, prigodno 1. Maja. Toni  i njegova ekipa zaputili su se u avanturu pod krilaticom “da nam živi, živi rad!” i ‘ŽIVJELA radnička klasa, sport, kultura i obrazovanje’, a uz bezbrižnu zafrkanciju pred objektivom mladog fotografa Jure Perišića izmjenjivali su se modeli Jure Radnić, Domagoj Mamić, Marko Medić (AK  Model Management),  Petar  Puškarić (AK  M.M.) i Luka Knezić (AK  M. M.). Kampanja je snimljena  u retro  stilu, vračajući nas u neka bolja, bezbrižnija vremena, doba kada ljudi nisu bili tako otuđeni, podijeljeni, doba “BRATSTVA  I JEDINSTVA”.

Zagonetni Toni nije htio otkriti ništa  više o kolekciji, a za kraj nam je samo rekao kako je hvarsko vino ‘Luviji’ stiglo na vrijeme u Zagreb jer svi znamo kako kod temperamentnih Dalmatinaca nema fešte bez dobrog  vina!  Po  svemu  sudeći  u  petak,  10.  svibnja  u  Hypo centru  čeka  nas  spektakularni  Tonijev rođendanski show, a poslije toga  i  ‘Totalni retro  raspašoj“ party u Hyplazi u Hypo centru  uz karaoke Tonijevih prijatelja.