Projekt – Dani medijske pismenosti
By redakcija On 11 tra., 2018 At 03:27 PM | Categorized As Naslovnica, Televizija, Vijesti, Zanimljivosti | With 0 Comments

Hrvatska…

Dani medijske pismenosti u organizaciji AEM i Ureda UNICEF-a za RH

Dani medijske pismenosti– HRT-ova Akademija u okviru projekta od sredine do kraja travnja na Hrvatskoj radioteleviziji organizirat će projekt pod naslovom Djeca upoznaju medije tijekom kojega će učenici završnih razreda osnovnih i srednjih škola putem jednodnevnih radionica steći temeljna znanja iz mobilnoga novinarstva, snimanja i montaže na pametnim telefonima, ali i zakonitostima objave materijala na društvenim mrežama, medijske etike i lažnih vijesti te zaštite djece od neželjenih i neprimjerenih sadržaja na internetu. Učenicima će biti omogućen praktičan rad i snimanje priloga, javnih radionica i prezentacija snimljenih materijala te obilazak Hrvatske radiotelevizije tijekom kojega će upoznati javni medijski servis ispred i iza kamera – ističe rukovoditeljica Radne jedinice Ljudski potencijali Hrvatske radiotelevizije Nela Gudelj te dodala kako će za koordinaciju i provedbu svih aktivnosti uime HRT-ove Akademije biti zadužena Kristinka Knežević Wozdecky.
Hrvatska radiotelevizija sudjeluje u projektu Dani medijske pismenosti kojemu je cilj upoznavanje djece i mladih s osnovama medijske pismenosti. Organizatori su Agencija za elektroničke medije (AEM) i Ured UNICEF-a za Republiku Hrvatsku, a projekt će se održati od 19. do 21. travnja pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske te će uključivati brojne aktivnosti kojima je cilj informirati i obrazovati djecu, roditelje, nastavnike i odgojitelje o toj važnoj temi i vještini.
– Zbog sveprisutnosti medija u svakodnevnome životu medijska pismenost smatra se jednom od ključnih vještina 21. stoljeća te uključuje sposobnosti pristupa, analize, vrednovanja i stvaranja medijskih sadržaja te vještine korištenja medijskim i tehnološkim platformama. Govoreći djeci i mladima, vještine medijske pismenosti trebale bi se razvijati od trenutka kad počnu koristiti medije, ali pritom je važan izbor primjerenih medijskih sadržaja i zaštita od neželjenih medijskih poruka, no i više od toga, medijska pismenost zapravo osposobljava djecu, kao i odrasle, za kritičko promišljanje i postavljanje pravih pitanja o onome što gledaju, čitaju ili slušaju i daje im sposobnost samostalnoga razmišljanja. To im omogućuje bolje razumijevanje složenih poruka koje primaju putem televizije, radija, interneta, novina, magazina, knjiga, plakata, videoigara, glazbe i drugih medija – poručuju organizatori.

Foto: Press

comment closed