Vanja Mamić samo u jeansu Krie Design

Vanja Mamić

Vanja Mamić

Krie Design, modni brand dizajnerice Kristine Burje, lansira prvu jeans kolekciju.
– Dugo sam istraživala krojeve hlača i bezbroj puta mi je potvrđeno da pristaju mnogima. Vanja i Nina su toliko slične i istodobno toliko različite, a moj dizajn na objema funkcionira odlično, – rekla je Kristina Burja. Dizajnerska ideja koja stoji iza kolekcije jest idealan kroj koji skriva nedostatke te ističe prednosti i pristaje svim ženama bez obzira na godine, građu, kilažu…

Krie design

Kristina Burja, Vanja i Nina Mamić, Goran Matijašec

Zaštitna lica Krie jeans kampanje su Vanja i Nina Mamić koje je snimio renomirani modni fotograf Goran Matijašec. Kristina svoju bogatu kolekciju modela s potpisom Krie Designa obogaćuje s jeans kolekcijom koja sadrži nekoliko modela traperica koje pristaju svim ženama bez obzira na godine. Zato je slogan kampanje ‘Traperice za sve generacije’, a na fotografijama snimljenima u HYPO EXPO kongresnom centru su ga utjelovile majka i kćer – Vanja i Nina Mamić. Kampanja starta krajem listopada, a traperice se mogu nabaviti već sada po cijeni od 450,00 do 750,00 kn u showroomu Krie Designa u Radićevoj ili u Jablanskoj ulici u Zagrebu.

Vanja i Nina Mamić idealan su izbor za zaštitna lica modnog brenda Krie Design, čije odjevne komade i inače vole nositi. Fotograf Goran Matijašec je na najbolji način realizirao Kristininu ideju te atraktivnim fotografijama pokazao kako majka u svojoj kćeri vidi sebe dok je bila mlada te kako kćer u svojoj majci vidi ono što bi s vremenom željela postati.

Nina Mamić

Nina Mamić

– Ovo je prvo snimanje kojem sam se iskreno veselila! Gledajući Ninu bila sam jako ponosna, prvi put sam vidjela svoju djevojčicu našminkanu u ulozi modela. Moja Nina postala je predivna mlada žena – rekla je Vanja Mamić koja je blistala kao i uvijek.
– Bio je izazov raditi na ovoj kampanji i prenijeti stvarne emocije koje su se osjećale na setu. Ovdje nije bilo potrebno kreirati zamišljeni odnos među modelima koji je jako bitan za uspjeh fotografije. Jasno je da je riječ o bezuvjetnoj ljubavi, poštovanju i privrženosti mame i kćeri što se može osjetiti promatrajući ih kroz objektiv – rekao je Goran.
Kampanja je realizirana s timom koji zajedno s Kristinom Burjom stoji iza novog koncepta RE:DESIGN koji ženama nudi potpuni styling, odnosno idealnu odjevnu kombinaciju, šminku i frizuru. Riječ je o vizažistici Eli Milković te studiju za oblikovanje i njegu kose GT Beauty.

Foto: Maja Brčić