MiSHU: Razigrana kolekcija mlade dizajnerice Maje Molnar!

Mishu_8

– Iako sa svih strana dobivam savjete kako modni brandovi obično trebaju biti orijentirani masi, te tako ‘stišati’ šareno i neobično, ipak sam se odlučila za drugu ‘rutu’ i osmislila kolekciju koja odiše posebnošću, humorom i bojama, kao i njeno zaštitno lice – Nea Dune – rekla je Maja Molnar, kreatorica MiSHU branda.

U prodaju je krenula nova kolekcija mlade riječke dizajnerice i studentice tržišnih komunikacija. Kolekcija pod nazivom Pop-tastic neon sastoji se od kupaćih kostima, tajica i haljina, te odiše energijom, neonskim bojama i neobičnim grafikama. Zaštitno lice kolekcije je međunarodni model  Nea Dune, prepoznatljiva po svojoj tirkiznoj boji kose, koja se u lookbooku savršeno spojila s pop art uzorcima i neonskom pozadinom.

Mishu_2

Za stavljanje priče u vizualni kontekst pobrinula se Karmen Poznić iz Oblak photography koja se odlično snašla u ulozi fotografa.

Dizajnom printa, ali i grafike ovaj put Maja je obavljala samostalno, a smišljanje naziva kolekcije prepustila je svojim kreativnim facebook fanovima.

Kolekcija je količinski ograničena (LIMITED EDITION) te će mishice imati priliku kupiti samo 10 komada od svakog printa. To je glavno obilježje MiSHU designa, igra bojama i grafikama koja daje posebnost, razigranost i radost.

Ovog puta mlada dizajnerica odlučila je dati posebnu priliku svojim kupcima pa im je omogućila da svoju MiSHU odjeću učine unikatnom. Tako kupci mogu mijenjati boje i/ili tražiti print s haljine na kupaći, tajice i obrnuto!

MiSHU odjeća je pravi međunarodni uspjeh, tako ju danas nose djevojke po cijelom svijetu, a najviše se prodaje diljem SAD-a (Miami, New York…). Postala je popularna svojim prvim proizvodom – neobičnim tajicama. Već je prva linija pod nazivom ‘Electric Moonlight’ pobudila veliko zanimanje, posebice modeli Peter Pan i The Sunset, koji su bili pravi zimski hit.

Novu kolekciju Maje Molnar pogledajte u fotogaleriji:

[nggallery id=86]