Danijela Martinović ima vlastitu liniju narukvica Cruciani!
By Gordana Malašić Lazić On 7 stu., 2013 At 03:59 PM | Categorized As Naslovnica, Vijesti | With 0 Comments

Danijela Martinović– Svaka od ovih narukvica nosi određenu poruku, a moje krasi simbol djeteline s četiri lista pa se nadam da će mnogima donijeti sreću i pozitivnu energiju koja nam je svima toliko potrebna – rekla je Danijela Martinović. Lijepa pjevačica je prva regionalna zvijezda s vlastitom linijom svjetski popularnih narukvica Cruciani. Posljednjih godina Danijela je zaštitno lice talijanskog brenda, a sada je Cruciani Danijelu svrstao u elitno društvo malobrojnih svjetskih zvijezda koje se mogu pohvaliti vlastitom linijom narukvica koje su zaludile svijet.
Danijela Martinović– Presretna sam s novom linijom narukvica. Cruciani kao jedan od najprestižnijih talijanskih brendova ukazao mi je veliko povjerenje odabravši me u elitno društvo svjetskih zvijezda čije lice krasi omote Cruciani narukvica – istaknula je Danijela. Cruicani narukvice s likom Danijele Martinović dostupne su u cijeloj regiji, a uskoro će se naći u prodaji i diljem svijeta. Naša je glazbenica prva i jedina regionalna zvijezda koju je ovaj prestižni talijanski brend odabrao za zaštitno lice. Danijela je poznata po lijepom odijevanju i svom istančanom ukusu. Pjevačica je na Splitskom festivalu predstavila pjesmu ‘Cappuccino‘, a odličnim odabirom kostima modnog dvojca Arileo dobila je nagradu za najbolji styling.
– Kao i svaka žena obožavam modu, pratim svjetske modne trendove i pomno odabirem ono što najbolje odgovara mom karakteru – otkrila je nedavno.

Cruciani…
Nesvakidašnja priča o narukvicama koje su osvojile svijet i do sada prodane u više od osam milijuna primjeraka, započela je 2011. godine u Italiji. Obiteljska Danijela Martinovićtvrtka Cruciani, s dugogodišnjom tradicijom u proizvodnji visoko kvalitetnih proizvoda od tekstila, na tržište je lansirala umjetninu u tehnici makramé – Cruciani narukvice.
Dugi redovi ispred Cruciani butika u Italiji su nagovještavali  društveno-ekonomski fenomen sezone 2011./2012., koji se nastavlja i dobiva jednu novu dimenziju.
Svaka narukvica ima svoju poruku. Ljubav, sreća, sloboda samo su neke od njih. Raznih su oblika, a predstavljene su kako za žene tako i za muškarce.

U Hrvatskoj su ove hit narukvice dostupne u poslovnicama Zlatarne Celje, Douglas parfumerijama, te Heruc galeriji.

Foto: Press Scena.hr

comment closed