– Danas je tehnologija otišla uistinu daleko, snimiti fotografiju uistinu nije problem, ali želio sam jednu ovakvu priču, želio sam crno-bijele fotografije. Odrastao sam uz takve fotografije, pa iako je to vrijeme više period mojih roditelja i oni su bliži tim vremenima, dajem si slobodu da volim život prošlog. Ovakva vrsta fotografiranja i izložbi nije nešto revolucionarno i neviđeno. A opet, svaka je izložba izazov, novo iskustvo i, na kraju krajeva, u projektu su sudjelovali glumci iz cijele regije. Drago mi je da su upravo glumci prepoznali priču, da su se rado odazvali i pokazali susretljivost u svakoj situaciji. Meni je sve ovo bilo jedna velika igra, zanimljivo druženje koje mi je pružilo puno radosti i veselja. Sve ovo podsjetilo me je na dane kada smo se svi mi maskirali kao djeca. Čak mislim da smo tada bili puno ozbiljniji jer smo željeli zadiviti svoje prijatelje, roditelje, profesore, a ovdje smo maskirali druge i kroz jednu opuštenu priču dobili lijep i kvalitetan projekt. A to i očekujem od same izložbe, jedina želja mi je da se družim sa dragim ljudima, da upoznam neke nove ljude, umjetnike, provedem ugodno vrijeme s ljudima s kojima sam sudjelovao u ovoj priči i uživam u još jednom dobro odrađenom projektu. U Beogradu smo započeli sa snimanjem i tu završavamo – izjavio je o radu na izložbi Saša Šekoranja.
Izložba noir fotografija ‘Double Identity’ Saše Šekoranje ekskluzivno snimljena za Noir Festival, nakon premijernog predstavljanja u zagrebačkom Muzeju arhitekture, gostovanja na Sarajevo Film Festivalu i Dubrovačkim ljetnim igrama, izložba zatvara svoju turneju u Beogradu odakle je produkcijski započela.
Svečanom otvorenju izložbe prisustvovali su glumci Aleksandar Srećković, Milena Pavlović, Iva Štrljić, slikar Saša Pančić te mnogi drugi.
Izložba fotografija ‘Double Identity’ svojevrsni je remake scena iz kultnih noir filmova. No, ovaj put u ulogama nezaboravnih noir filmskih likova i zvijezda zlatnog hollywoodskog doba, ispred objektiva poznatog hrvatskog umjetnika Saše Šekoranje, zasjale su brojne poznate glumačke zvijezde iz regije – Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije. Svoje idole iz djetinjstva, “dajući” ujedno tako i novi život najvećim noir klasicima, utjelovili su:
Ksenija Prohaska – kao Marlene Dietrich iz klasika ‘Shangai Express’;
Sanja Vejnović i Zijad Gračić – poput Jane Greer i Roberta Mitchuma u sceni iz klasika ‘Out of the Past’;
Marija Sekelez – u ulozi Glorie Swanson u ‘Sunset Boulevardu’;
Linda Begonja i Janko Popović Volarić – u ulogama Roberta Donata i Madeleine Carol iz ‘The 39 Steps’;
Nataša Janjić – kao Rita Hayworth iz klasika o neodoljivoj ‘Gildi’;
Zana Marijanović (BiH) – u ulozi Hedy Lamarr iz filma ‘Dishonored Lady’;
Aleksandar Srećković (SRB) – kao Maurice Ronte u klasiku ‘Elevator to the Gallows’;
Ivana Roščić i Goran Bogdan – filmski par Lauren Bacall i Humphrey Bogart u noir hitu ‘The Big Sleep’;
Iva Visković i Leon Lučev – u ulogama Barbare Stanwyck i Freda MacMurraya iz ‘Double Indemnitya’;
Milena Pavlović (SRB) – u ulozi nezaboravne Bette Davis u klasiku ‘All About Eve’;
Leona Paraminski i Miran Kurspahić – u ulozi Raya Millanda i Grace Kelly u noir klasiku ‘Dial M for Murder’;
Nataša Šolak, Gorica Popović i Slobodan Ninković (SRB) – u ulozi sina Jamesa Cagneya, supruge Virginie Mayo i majke Margarete Wycherlyei u sceni iz filma ‘White Heat’;
Džana Pinjo (BiH) – oživila je Avu Gardner iz filma ‘The Killersa’;
Bojan Navojec – kao Peter Lorre iz klasika ‘M’;
Enes Vejzović – u ulozi Humphrey Bogarta u klasiku ‘Maltese Falcon’;
Jelena Perčin i Marko Cindrić – kao Lana Turner i John Garfield u sceni iz ‘The Postman Always Rings Twice’;
Nina Violić – u ulozi Joan Bannett u filmu ‘The Woman in the Window’;
Edvin Liverić – kao lik Charlesa Aznavoura u klasiku ‘Shoot The Piano Player’;
Ksenija Pajić i Frano Perišin – u ulogama Janet Leigh i Orsona Wellesa u filmu ‘Touch of Evil’;
Iva Štrljić (SRB) – kao Marilyn Monroe u ‘The Asphalt Jungle’;
Goran Navojec – kao Orson Welles u najvećem noir klasiku ‘Citizen Kane’;
Rakan Rushaidat i Radovan Ruždjak – kao ‘potpuni stranci’ Farley
Granger i Robert Walker u ‘Strangers on a Train’.
Veliki interes publike i medija iz cijele regije koji je izložba ‘Double Identity’ izazvala već svojim premijernim predstavljanjem u Hrvatskoj, potvrđuje mišljenje kako je Saša Šekoranja potpuno uspio u svom naumu da u crno-bijelom svijetu oživi likove iz najvećih noir klasika, ali i najvećih filmskih klasika svih vremena općenito.
Postavljanje izložbe ‘Double Identity’ u beogradskoj galeriji O3one, u samom središtu Beograda, bit će ujedno i predstavljanje projekta NOIR beogradskoj publici. Izložba je otvorena od 23. do 29. lipnja, a ulaz je slobodan.