Zagreb…
– HRT-ov snjegović bio je od 2000. do 2007. godine omiljena personifikacija blagdana te sjajna najava blagdana na Hrvatskoj radioteleviziji. Kako smo u komunikacijskim kampanjama tijekom cijele ove godine podsjećali naše slušatelje, gledatelje i čitatelje na sve ono što pamtimo i volimo na Hrvatskoj radioteleviziji, došli smo na ideju o povratku HRT-ova snjegovića na male ekrane, a prve su reakcije uistinu sjajne! Od 16. prosinca, otkad nas je ponovno počeo uveseljavati svojim zgodama, primamo brojne pohvale i pozitivne reakcije, zbog kojih smo odlučili danas izići među građane i omogućiti svima druženje s HRT-ovim poznatim licima te fotografiranje s našim snjegovićem. Ovom prigodom želim zahvaliti HRT-ovu grafičkom dizajneru Dinku Cepaku, koji je zaslužan za nastanak našega snjegovića, kao i cjelokupnomu kreativnom timu Komunikacija Hrvatske radiotelevizije i Odjela za promociju programa te dizajnerima i animatorima koji su mu omogućili novo, moderno ruho – istaknuo je glasnogovornik i rukovoditelj Radne jedinice Komunikacije Hrvatske radiotelevizije Igor Ćutuk.
Popularni HRT-ov snjegović razveselio je danas na klizalištu na zagrebačkome Trgu kralja Tomislava brojne Zagrepčane i goste našega glavnoga grada. Fotografiranje sa snjegovićem i druženje s popularnim HRT-ovim novinarima, urednicima i voditeljima organizirano je u povodu brojnih pozitivnih reakcija i pohvala koje je Hrvatska radiotelevizija (HRT) posljednjih dana primila za svoju ovogodišnju blagdansku kampanju u kojoj gledatelje ponovno uveseljavaju zgode simpatičnoga snjegovića.
Na današnjemu prigodnom druženju s građanima na popularnome zagrebačkom adventskom klizalištu okupili su se brojni voditelji i urednici informativnih i zabavno-mozaičnih emisija Hrvatske radiotelevizije te novinari i urednici HRT – Radija Sljeme, među kojima su bili Zoltan Kabok, Đurica Drobac, Siniša Kovačić, Damir Smrtić, Zoran Vakula, Eliana Čandrlić, Davor Meštrović, Dajana Šošić, Tomislava Vucelić, Zrinka Grancarić, Tanja Baran, Ivan Hlupić, Frano Ridjan, Ognjen Golubić, Jelena Pajić, Ljiljana Vinković, Zlata Mück Sušec, Boris Jelavić i brojni drugi. Maketa razigrana HRT-ova snjegovića u prepoznatljivoj plesnoj pirueti izazvala je veliko zanimanje i stvorila gužvu među posjetiteljima te poduži red za fotografiranje.
Zbog velikoga zanimanja za fotografiranje među klizačima, HRT-ov snjegović pojavio se i na ledu te izazvao pravu senzaciju i oduševljenje klizača, a najmlađi među njima dobili su i prigodne poklon-pakete Hrvatske radiotelevizije.
Jednaki osjećaji HRT-ova snjegovića prate još od njegova prvoga pojavljivanja 2000. godine, prisjeća se HRT-ov grafički dizajner te snjegovićev idejni začetnik i autor Dinko Cepak.
– Bilo je potrebno stvoriti blagdansku promocijsku kampanju s tadašnjim logotipom Hrvatske radiotelevizije. Kako dotada nije postojalo namjensko praznično rješenje koje ne bi bilo eksploatiranje uobičajene općeprisutne simbolike, rodio se snjegović, isprva u tri različite izvedbe. Cilj je bio napraviti više animacija koje počinju na jednak način, ali završavaju drukčije, tako da gledatelj na početku ne zna koji kraj slijedi, a da u glavnoj ulozi ne budu okićen bor, zlatne kuglice ili snijeg u usporenoj snimci – pojašnjava Dinko Cepak te dodaje:
– 2003. godine pripremljena četiri različita videospota, a nakon 2004. godine HRT-ov se snjegović pojavio u još dvjema inačicama s pingvinima. Reakcije su i tada bile odlične te se na internetu živo raspravljalo o tim zapaženim uradcima. Godine 2005. ponovno se razmatrala ideja povratka HRT-ova snjegovića na male ekrane, ali u ljetnome izdanju, u kojemu se naša maskota susreće s potpuno drukčijim nizom problema u jeku turističke sezone i na visokih 37 Celzijevih stupnjeva, no do takvih zgoda zasad nije došlo.
Bivša prva dama zabavnoga programa Hrvatske radiotelevizije Ksenija Urličić također ne krije zadovoljstvo novom promocijskom kampanjom Hrvatske radiotelevizije.
– Jako mi se sviđa HRT-ov snjegović. Riječ je o veselome, vedrome i simpatičnome sadržaju koji je vrlo efektan. Na Hrvatskoj radioteleviziji uvijek se vodila briga o blagdanskim vizualima, u njihovoj izradi koristili smo se različitim džinglovima s božićnim ukrasima poput jelki, borova ili zvončića. Veseli snjegović odlično se uklapa u novu shemu Hrvatske radiotelevizije u kojoj pratim brojne emisije iz zabavnoga programa koje me vesele.
Svevremenska božićna i novogodišnja promocijska kampanja, koja u domove hrvatskih građana unosi dašak bezbrižnosti i vedrine te asocira na toplinu i ugodu blagdana, zasigurno će ostati trajno zapisana u pamćenju televizijskih gledatelja, a prema najavama s Hrvatske radiotelevizije, dogodine bi trebala dobiti i svoj nastavak.
Foto: Press – Krasnodar Peršun za HRT