fbpx

Prva revija S.Dresshow by Lana Biondić!

Lana BiondićSretna, uzbuđena i puna pozitivne kreativnosti, Lana Biondić u velikim je pripremama za svoj prvi S.DRESSHOW koji će otvoriti ovosezonski DREFT FASHION WEEK ZAGREB koji će se održati od 20.-23. studenog u Hypo Centru. Od prvoga dana, S.dress je već sa svojom prvom kolekcijom napravio tržišni ‘boom’ u Hrvatskoj i postigao status najpopularnijih haljina, što potvrđuje gotovo svaka sold-out kolekcija. Unatoč mnogim ponudama za sudjelovanje na hrvatskim modnim događajima, autorica i osnivačica branda  S.dress-a Lana Biondić tek je ove sezone prihvatila poziv za sudjelovanje na Dreft Fashion Weeku Zagreb i to svojom prvom samostalnom revijom koja će i službeno otvoriti DFWZ, kao početkom jedne puno veće međunarodne modne turneje. U organizaciji DFWZ-a, Lana će u ožujku 2014. nastaviti s gostovanjima svojih lana & alyssa fitting 2revija na fashion weekovima u Ateni, Moskvi pa sve do Miamija, što joj je kao uspješnom izvoznom modnom brandu itekako zanimljivo.
– S obzirom da je na zahtjevnom tržištu svjetske modne scene, temelj svakog kvalitetnog rada savršenstvo, tek kad sam detaljno posložila cjelokupno poslovanje, mogu se posvetiti i prezentaciji kolekcija. Ova revija je za mene tek šećer na kraju dugotrajnoga puta. Prezentirat će se po prvi puta i po pravilima modne branše, kolekcijom za spring/summer 2014. ‘Silhouette & Decollete’ (u prodaji od veljače 2014.) u koju ću vas uvesti kroz nekoliko novih modela iz ovogodišnje X-mass Capsule kolekcije koja kreće s prodajom već od 1.12. u Heruc galerijama u Zagrebu i Rijeci i ID concept storeu u Splitu. Pripremam i dvije modne novosti koje držim u tajnosti sve do same revije, jer mora ostati i neki faktor iznenađenja… Ovom revijom izlazim iz uobičajenih kanoa klasične modne revije… U publici će uz obitelj sjediti i moji najbliži prijatelji, javne osobe koje su prigrlile moj modni brand, od Severine, Nine Badrić, Jelene Veljače, Ive Majoli… Nadalje, s nama će biti i S.dress ambasadorice koje su vjerovale u moj uspjeh još od prvoga dana, kao i moji suradnici i prvenstveno S.dress kupci, sdress shooting production teamkoji su iskreno zavoljeli moje kreacije. Biti će to jedno sjajno modno i emotivno druženje.Osim mojih prijatelja, ovu reviju posvećujem i svom najužem teamu proizvođača, konstruktora, agenata jer bez njih S.dress bi bio samo jedan prelijepi san u mojim maštarijama. Ali danas uz silan rad, entuzijazam i trud, to je jedna sjajna i vrlo uspješna izvozna međunarodna stvarnost. Prvenstveno želim pokazati vrhunske haljine, koje svojim savršenim siluetama i dekolteima te čistim linijama stavljaju u prvi plan samu ženu i njenu osobnost. Danas u hrvatskoj modi najčešća pojava je upravo slaba identifikacija brandova, u raznim mixevima svega i svačega, prenatrpanih detaljima… na kraju se više ne možete ni sjetiti osnovnog modela kolekcije. Moja težnja je da kada zatvorite oči i pomislite na S.dress, ono što vam se mora ukazati je savršena vječna haljina koja voli žensko tijelo uz dobar par stiletto-a i široki osmjeh one koja je nosi. Ženu vraćam upravo tamo gdje ona treba biti, senzualna i ženstvena, uz mrvicu provokacije, a u okvirima bon tona i upravo je zato slogan kojim najavljujem S.dresshow, ‘The dress with the best taste’ (haljina sa najboljim ukusom/okusom) – rekla je Lana.
Lana je posebno uzbuđena jer će njenu reviju iz publike pratiti i njen suprug Dragutin Biondić te Hamed Bangoura, organizatori nekadašnjeg najvećeg modnog spektakla u Hrvatskoj, revije by Estare Culto  koju su nosile tadašnje najpoznatije svjetske manekenke i manekeni poput Karoline Kourkowe, Alek Wek, Velasqueza i Marcusa Schekenberga, a osim njih kako je rekla Lana  u publici će biti i Dalibor Betty, Amar Rešić i svi oni koji su svojedobno pružili hrvatskoj publici pravi modni spektakl čija produkcijska grandioznost i danas oduzima dah.
Za kraj Lana Biondić otkrila je još jednu novost u S.dress svijetu
– Još jedna novost je i inauguracija internacionalnog on line shopa SDRESSFASHION.COM sa sjedištem u Londonu, u partnerstvu s mojom dragom prijateljicom i suradnicom Sanjom Vukelić Ciampolini, koja prodajno pokriva cijelu Europu, a uskoro kreće i na američko tržište. Njen međunarodni PR doprinio je da se o ovom brandu šuška upravo tamo gdje treba, a na dizajniranju njenoga weba radio je dizajnerski team koji u svom portfoliu ima i jednu Anyu Hindmarch i upravo ovih dana iz testne faze prelaze u aktivni početak e-shopping poslovanja – nadodala je Lana.