fbpx

Ekskluzivno: Carpe Diem i Nenad Hervatin nominirani za PR World Awards!

Nenad Hervatin, Tia Svircevic– Iskoristit ćemo sve što znamo kako bismo naše lokacije predstavili vodećim svjetskim stručnjacima, te kako bismo grad Hvar i svoju zemlju prezentirali u najboljem mogućem svijetlu. Imamo s čime konkurirati najboljim svjetskim turističkim destinacijama i ponosni smo na Hvar i na Hrvatsku, posebice na ljude s kojima radimo, a koji su nam omogućili da u kratkom vremenu postignemo toliko vrijedne i zapažene rezultate – ispričao je Nenad Hervatin ekskluzivno za portal Scena.hr. Voditelj i bivši novinar dio je PR tima Carpe Diema na Hvaru koji je nominiran za prestižnu nagradu Annual 2013. PR World Awards. Nominacije su sinoć potvrđene iz SAD-a. Carpe Diem Hvar iz Hrvatske nominiran je u tri kategorije. Nenad Hervatin za kategoriju ‘Media relation specialist of the year 2013’. Tia Svirčević za kategoriju ‘Woman in PR 2013’. Nenad Hervatin i Tia Svirčević za kategoriju ‘Best in-house PR team’.

Nenad Hervatin, Tia Svircevic– Cijelu ovu godinu intenzivno smo radili i na PR-u i na marketingu, a paralelno smo dogovarali i velike projekte kojima ćemo i na ljeto 2014. zasjati na karti najboljih svjetskih turističkih odredišta. Drugo izdanje For festivala (koji je ove godine u Hrvatsku doveo neka od najvećih svjetskih imena glazbene scene poput sestre popularne Beyonce- Solange Knowles, Tame Impala, Jamesa Blakea, 2 many dj´s) zasigurno će biti još bolje i još veće od ovogodišnje ljetne senzacije kojom smo izuzetno zadovoljni. Sljedeće godine nastavljamo s jačanjem predsezone i postsezone organizacijom velikih vjenčanja i korporativnih evenata na Hvaru. Još veći, još bolji, još raznovrsniji program – naš je cilj – ističe zadovoljno Hervatin.  Pobjednici će biti proglašeni na svečanoj ceremoniji 28 listopada u New Yorku.
– Nakon otvaranja vrata filmskom tržištu sigurno ćemo i u sljedećoj godini kao jedan od prioriteta postaviti ponudu naših lokacija filmskim producentima iz cijeloga svijeta s kojima ćemo se i direktno susresti na dodjeli nagrada – dodao je Hervatin. Ovom nominacijom Nenad nastavlja niz poslovnih uspjeha. Nakon odlaska s Nove TV gdje je 10 godina izvještavao javnost o novostima i pikanterijama iz svijeta showbizza, Nenad je početkom ovog svibnja prihvatio ponudu Carpe Diem grupacije s otoka Hvara i postao njihov glavni operativni PR i marketing menadžer. Nedugo nakon toga uslijedila je ponuda TV kuće NBC i najpopularnijeg svjetskog zabavnog tv kanala ‘E! Channela’ za snimanjem nastavka poznate serije ‘The bold and the beautiful’ u kojoj je Hervatin igrao glavnu ulogu.
Nenad Hervatin– Odlučio sam napraviti poslovni iskorak i tv karijeru zamijeniti radom i fakultetom. U travnju sam upisao Cambridge, gdje trenutno uz rad studiram i natječem se za full biznis diplomu iz smjerova PR, marketing, poslovna komunikacija i ljudski resursi. Poziv Carpe Diema da se priključim iskusnom timu koji već 15 godina stvara svjetski prepoznatljiv turistički brend s oduševljenjem sam prihvatio i doživio kao idealnu priliku da teoretska znanja s fakulteta u praksi provedem na lokacijama Carpe Diem grupe. Izuzetno mi je drago da sam opravdao očekivanja svojih nadređenih, ali i da ovim nominacijama Hrvatsku vraćamo tamo gdje joj je i mjesto – u sam vrh turističkih odredišta koje su u svijetu prepoznatljiva po kvaliteti i odličnoj usluzi – rekao je Hervatin.

Nenad Hervatin, Tia Svircevic_1PR WORLD AWARD je najznačajnija i službena strukovna nagrada za dostignuća u PR-u tvrtke u posljednjih 18 mjeseci. Sama nominacija nije samo postignuće kompanije/grupacije kao takve već cijele lokalne zajednice u kojoj kompanija djeluje. Godišnja nagrada PR World Awards dio je američkog Silicon Valley programa prepoznavanja stručnosti u pojedinim područjima javnog djelovanja.
Nagrada se dodjeljuje timovima koji su postigli izvrsnost u PR-u. Uz iznimku nagrade ‘In house PR team‘ koja se dodjeljuje za najbolji PR tim, ostala priznanja dodjeljuju se individualcima koji su pokrenuli i koordinirali PR kampanju. Carpe Diem je sezonu 2013 na tržištu razvijao pod nazivom ‘Do you feel like we do’ (‘Osjećate li se poput nas’).