Moda…
Legendarni američki brand Gap otvorio je novu trgovinu u hrvatskoj metropoli, u Arena Centru i oduševio brojne obožavatelje branda, koji je sinonim za vrhunsku kvalitetu i dizajn casual odjeće. Novootvorena trgovina popularnog branda od sada u Zagrebu nudi veliku ponudu odjeće i modnih dodataka za odrasle, djecu i bebe. Otvorenje ovog kultnog branda s velikim su nestrpljenjem dočekali brojni obožavatelji mode; Petra Kurtela, Lana Mihić, Damir Kedžo, Sementa Rajhard, Mija Krajcar, Hana Hadžiavdagić i brojni drugi.
– Jako smo uzbuđeni što smo u Zagrebu otvorili našu novu trgovinu i jako se veselimo što ćemo kupcima u Hrvatskoj ponuditi Gap kolekcije kao utjelovljenje američkog stila, a to znači visoku kvalitetu, udobnost, moderan dizajn i funkcionalnost za cijelu obitelj – poručio je prilikom otvorenja Roy Hunt, Senior Vice President, Gap Inc.’s Global Franchise.
Gap je diljem svijeta poznat po svom legendarnom imageu branda koji skoro 50 godina oduševljava ljubitelje jeans i casual odjeće. Osnovan daleke 1969. godine u San Franciscu, Gap kolekcije su dizajnirane kao osnova modernog odijevanja što podrazumijeva jeans, klasičnu bijelu košulju, kaki hlače i dodatke koji su trend sezone, a ove sezone logomanija se vraća na velika vrata. Proljetna kolekcija u Gap-u oduševila je posjetitelje na otvorenju trgovine bogatom ponudom jeansa, pulovera, hoodica s kapuljačom, majicama s logom te košuljama i jaknama. U svojoj ponudi Gap nudi odjeću za žene i muškarce te brojne modne dodatke, a za najmlađe su u ponudi GapKids i babyGap. U osnovi branda su klasični komadi odjeće jedinstvenog izgleda koji nikada ne izlaze iz mode.
Foto: Scena.hr