Serija Anka nastala prema romanu Mate Lovraka na malim ekranima
By redakcija On 28 stu., 2017 At 09:23 AM | Categorized As Film, Kultura, LifeStyle, Tech | With 0 Comments

Zagreb…

Hrvatska radiotelevizija u prosincu prikazuje seriju Anka autora Dejana Aćimovića

Anka, Dejan AćimovićHrvatska radiotelevizija od ponedjeljka 4. prosinca u udarnome terminu na Prvome programu Hrvatske televizije od 20.05 sati započinje s prikazivanjem trodijelne dramske serije Anka, nastale prema filmu Dejana Aćimovića, a temeljene na romanu Mate Lovraka Anka Brazilijanka. Riječ je o filmu za djecu, ali i odrasle, čija je radnja smještena u srednju Europu početkom prošloga stoljeća. Priča je to o djevojčici Anki (Cvita Viljac) iz sirotišta koju posvaja bogata rođakinja (Linda Begonja). Međutim, nedugo nakon Ankina dolaska otmjena rođakinja pokazuje svoje pravo, okrutno drugo lice, stoga razočarana i utučena Anka bježi želeći se vratiti u sirotište. Bježeći od rođakinje, Anka dolazi do ciglane okružene visokim stablima i neobičnom prirodom. Grubih lica i velikoga srca ciglari joj daju novi privremeni dom, sobu buntovnoga ciglara Brazilijanca, kojega glumi francuski glumac i nogometna legenda Eric Cantona. Najmlađim gledateljima zasigurno će najzanimljiviji biti prizori iz čarobne šume u kojoj drva govore i šetaju se, glavnu junakinju štite dva vilenjaka, mali i veliki div, a napetost i tenziju unose glavne negativke: žene zmije.
AnkaFilm Anka, nastao u koprodukciji Hrvatske radiotelevizije, dobio je brojne pohvale tijekom svojega prikazivanja u kinima, ponajviše za sjajnu produkciju u stilu Harryja Pottera, maštovitu scenografiju i masku. Njegovoj privlačnosti pridonosi i glumačka ekipa koju pored spomenutih Cvite Viljac, Linde Begonje i Erica Cantone čine Rade Šerbedžija, Goran Grgić, Goran Bogdan, Petar Mirčevski, Žarko Savić i drugi. Djela velikoga hrvatskog dječjeg pisca Mate Lovraka već su više puta bila sjajna podloga i za filmsku umjetnost, poput klasika Vlak u snijegu i Družba Pere Kvržice, koje su vidjeli čitavi naraštaji djece, ali i odraslih. Osim na Prvome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 1) televizijsku seriju Anka bit će moguće pratiti i putem mobilnih uređaja, tableta i računala s pomoću multimedijske usluge HRTi.