Slavite s Warner Bros. Discovery stogodišnjicu studija
Obožavatelji su pozvani i mogu slaviti Warner Bros. naslove i likove kroz razne posebne sadržaje, proizvode i iskustva na svim WBD platformama
-Uzbuđeni smo zbog svijetle i dinamične budućnosti naše kompanije i toga kako ćemo, dok ulazimo u njeno drugo stoljeće, nastaviti pričati sjajne priče koje zabavljaju, informiraju i inspiriraju publiku diljem svijeta – rekao je David Zaslav, glavni izvršni direktor kompanije Warner Bros. Discovery.
Warner Bros. Discovery (Nasdaq: WBD) danas je službeno započeo svoju globalnu kampanju, „Slavimo svaku priču“ (Celebrating Every Story), uoči 100. godišnjice Warner Bros. studija, 4. travnja 2023. Tijekom idućih 12 mjeseci, ovaj rođendan će se proslaviti širom svijeta uz posebne programe i sadržaje, ekskluzivne proizvode i izdanja za kućnu zabavu, posebnu stranicu na HBO Maxu, kampanje na društvenim mrežama, događaje uživo i projekcije, kao i aktivacije usmjerene na fanove diljem svijeta.
Službeni logo stogodišnjice i slavljenički video objavljeni su danas i dostupni su na web stranici Warner Bros. Centennial Celebration, koji će sadržavati najnovije vijesti, događaje i aktivnosti povodom stogodišnjice.
– Ime Warner Bros. sinonim je za zabavu i čast nam je što slavimo stotu godišnjicu ovog kultnog studija i bogato nasljeđe koje doseže sve do četiri brata koja su ga osnovala 1923. Tijekom proteklih 100 godina, Warner Bros. je stvorio neke od najprepoznatljivijih i najomiljenijih filmova, TV serija i likova ikada, i bio je mjesto za upečatljivo pripovijedanje koje definira i odražava našu kulturu – rekao je David Zaslav.
Neki od načina kojima će kompanija proslaviti i obilježiti 100. godišnjicu Warner Bros. studija su:
- Program
Trodijelni WB Unscripted Television dokumentarac o povijesti Warner Bros. studija koji će premijerno biti prikazan na HBO Max-u (i putem odabranih partnera na teritorijama gdje HBO Max nije dostupan). Programski maratoni i specijalne epizode na 40+ Warner Bros. Discovery mreža i međunarodnih kanala.
Arhivski intervjui emitirani u okviru emisije „Extra“ tijekom 29 sezona – posjete filmskim setovima, premijere na crvenom tepihu i press konferencije, cjelogodišnji fokus na klasične Warner Bros. filmove na TCM-u. Partnerstva s raznim lokalnim organizacijama koje će pružiti pomoć u pronalaženju filmskih stručnjaka koji će biti dio kratkometražnog filma koji odaje počast nekim od najpoznatijih Warner Bros. filmova i brending kojim se obilježava stogodišnjica i događaji koji povezuju fanove s TV brendovima, franšizama i likovima studija.
- Warner Bros. Home Entertainment
Izdati će slavljeničku seriju filmskih i TV kolekcija na digitalnim formatima, Blu-ray i DVD-u, uključujući četiri paketa od 25 filmova i kolekciju od 100 filmova (oba sadrže kolekcionarske suvenire), kompletne kolekcije TV serija dostupne po prvi put i “Best of” TV kompilacije iz najomiljenijih WBTV franšiza.
Tijekom godine, Warner Bros. Home Entertainment će također objaviti desetak remasteriziranih naslova dostupnih po prvi put u 4K Ultra-High definiciji, od kolekcije 5 „Superman“ filmova do posebnih izdanja povodom 50. godišnjice filmova „Enter the Dragon“ i „The Exorcist“.
- HBO Max
Krajem siječnja će pokrenuti posebnu stranicu s tematskim i sezonskim naslovima. HBO Max će istražiti nenadmašne Warner Bros. filmske i televizijske biblioteke kako bi predstavio odabrane kolekcije koje slave praznike i posebne događaje, uključujući Black History Month, Women’s History Month, AAPI Month i Pride/LGBTQ.
- Prateći proizvodi
Od odjeće i proizvoda za uređenje doma do igračaka, kolekcionarskih predmeta, knjiga, maloprodaje i kompanija za proizvodnju hrane i pića, Warner Bros. Discovery Global Consumer Products surađuje s nekim od najpopularnijih i najmoćnijih svjetskih brendova kako bi obilježili ovaj jubilej.
Tijekom 2023. Consumer Products predstavit će nekoliko ekskluzivnih aktivacija s ključnim partnerima, uključujući Amazon, Saks Fifth Avenue, Funko, Mattel, New Era, Running Press i druge. Dodatno, bit će predstavljena nova linija Looney Tunes proizvoda, jednim od temelja Warner Bros. povijesti, koji će zauzeti središnje mjesto uz najveće superfanove odjevene u druge legendarne WB likove iz omiljenih franšiza kao što su DC i Wizarding World.
- Iskustva
Kompanija će tijekom godine prirediti nekoliko događaja uživo i iskustava za fanove širom svijeta, uključujući:
- Seriju koncerata uz svjetlost svijeća u 100 gradova, koja će odvesti fanove na glazbeno putovanje kroz 100 godina Warner Bros. studija u gradovima širom planete, uključujući Los Angeles, New York, London, Toronto, Melbourne, Pariz, Singapur, Milano, São Paulo i Mexico City;
- TCM Classic Film Festival u Hollywoodu u travnju će slaviti ključne filmove i velike talente iz Warner Bros. Pictures povijesti, uključujući „Casablancu“, 50. godišnjice „The Exorcist“, s redateljem Williamom Friedkinom, „Enter the Dragon“, i svjetsku premijeru restauriranih filmova „East of Eden“ i „Rio Bravo“;
- Kino projekcije nekih od najpopularnijih filmova iz Warner Bros. povijesti;
- Izložbe i slavljeničke projekcije u suradnji s Academy Museum of Motion Pictures u Los Angelesu;
- Slavljeničke projekcije u okviru Warner Bros. Theater prostora u Smithsonian National Museum of American History;
- Aktivnosti u Warner Bros. hotelima i tematskim parkovima širom svijeta, uključujući The WB Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Parque Warner Madrid i Warner Bros. Movie World u Australiji, proslavit će stotu godišnjicu kroz ekskluzivne proizvode, prilike za fotografiranje, posebne aktivacije i još mnogo toga.
- Obilazak studija
Warner Bros. Studio Tour Hollywood, prva svjetska atrakcija koja fanove približava zabavi koju vole, pomoći će u proslavi stote godišnjice u velikoj mjeri. Posebna izložba povodom stogodišnjice bit će predstavljena kao dio ture u veljači, a kasnije tijekom godine bit će predstavljeno još tematskih iznenađenja.
- Globalna slavlja
Warner Bros. je međunarodno prisutan gotovo otkako postoji. Kako bi prepoznali globalnu popularnost brenda i sadržaja, likova i ponude, timovi iz cijelog svijeta bit će domaćini aktivacija povodom stogodišnjice u svim sferama poslovanja studija.
Od proslave jubileja u Kini i tematske izložbe tijekom Međunarodnog filmskog festivala u Pekingu do pop-up kanala u Njemačkoj, filmskih izložbi širom Europe i proizvoda i modnih linija u svim regijama, proslava Warner Bros. stogodišnjice zaista će biti globalni događaj.
- Društvene mreže
Za kraj, budući da se ono što nije viđeno na društvenim mrežama nije ni dogodilo, aktivnost na ovim platformama je važna komponenta proslave jubileja. Kako bi se fanovi Warner Bros. sadržaja mogli uključiti u proslavu, bit će pokrenute tematske kampanje na društvenim mrežama.
Uključujući This Day in History, Backlot Journeys i 100 Iconic WB Moments, kao i kompilacije s najpopularnijim naslovima, aktivacije na događajima uživo, sadržaj koji generiraju korisnici, prilike za fotografiranje i filteri i još mnogo toga.
Warner Bros.
Warner Bros. osnovali su Albert, Sam, Harry i Jack Warner 4. travnja 1923. Danas je studio dom jedne od najuspješnijih kolekcija brendova na svijetu i prednjači u svakom aspektu industrije zabave, od igranog filma, televizije i produkcije do animacije, stripova, videoigara, proizvoda, tematske zabave, obilazaka studija i licenciranja brendova.
Ogroman katalog studija, jedan od najprestižnijih i najvrjednijih na svijetu, sastoji se od više od 145.000 sati programa, uključujući 12.500 igranih filmova i 2.400 televizijskih programa koji se sastoje od više od 150.000 pojedinačnih epizoda. Warner Bros. također je dom jednog od najraznolikijih portfolija voljenih franšiza na svijetu, uključujući Looney Tunes, Wizarding World, DC, FRIENDS, Game of Thrones, Hanna-Barbera i mnoge druge.
O Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (Nasdaq: WBD) vodeća je globalna medijska i entertainment kompanija koja stvara i distribuira najdiferenciraniji i najcjelovitiji svjetski portfolio sadržaja i brendova u području televizije, filma i striminga. Dostupan u više od 220 zemalja i teritorija, kao i na 50 jezika, Warner Bros. Discovery nadahnjuje, informira i zabavlja publiku širom svijeta putem svojih legendarnih brendova i proizvoda.
Uključujući : Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV i druge.
Za više informacija, molimo posjetite www.wbd.com
Foto: Press – Warner Media/Klara Vragolov